Strona 11 z 11

Re: Zmiany Empire Revolution

: pn wrz 02, 2019 9:20 pm
autor: Eter
2.09.2019r.

Lekkie zmniejszenie ilości mobów na kluczowych odcinkach AncientMonastery
Zmniejszenie ilości mobów na Ancient Monastery F6 o 10%
Zmniejszenie ilości mobów na Ancient Monastery F7 o 4%


Zwiększamy nieco bazowy exp z mobów, aby aktywny exp stał się bardziej opłacalny niż robienie samych Daily Questów
Zwiększenie bazowego expa mobów zwykłych (bez subów, bossów i mobów specjalnych) o 15%
(przekłada się to na wzrost zdobywanego expa z mobów o 15% bez rangi, aż do 45% przy 10 randze)

^Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie^

Re: Zmiany Empire Revolution

: pn wrz 09, 2019 2:16 pm
autor: Hades
09.09.2019r.

Zmniejszono HP na lokacji Harridan o 1500, mr o 3, zmniejszono nieco ich speed attack oraz zmieniono właściwość HarridanQueen z moba geo na normalnego bez właściwości *

Zwiększono exp z lokacji rot o 10% *

Zwiększono exp lokacji demon o 15% *

Zwiększono resp scorpów na f1 w ginko o 50%; skrócono czas respu mobów na f2 o 25%. Moby na f2 są o tej samej mocy co moby na f1 *

Zmniejszono moc truty InfernalZombie o 50% *

*Zmiany będą widoczne po restarcie

Re: Zmiany Empire Revolution

: sob wrz 14, 2019 11:09 am
autor: Eter
14.09.2019r.

Kolejna zachęta dla Taoistów, ponownie zwiększamy szansę wchłonięcia mocy podczas Questu Tajemnicza Kraina
Zwiększono obecną szansę na wchłonięcie mocy przez odpowiednie klejnoty:
bez nauk Geralta o 100%
oraz
po naukach Geralta o 108%
(Nadal jest to ZNACZĄCO WIĘKSZA szansa, niż bez nauk)


Zmniejszamy nieco koszt nauk Geralta w Queście Tajemnicza Kraina
Koszt nauk Geralta w Integralach zredukowany o 50%
Osoby, które już wykupiły szansę (do momentu publikacji tego posta) otrzymają zwrot powstałej różnicy na konto danej postaci


Redukujemy czas bicia mobów w Tajemniczej krainie i zmieniamy przyznawany exp przez tamtejsze moby
[Aflame]:
Exp 4025 -> 4050

[Arisen]:
HP zmniejszone o 25%
Exp 3795 -> 3900

[Avatar]:
HP zmniejszone o 12%
Exp 4255 -> 4050

[Zealous]:
HP zmniejszone o 25%
AC zmniejszone o (3-5)
DC/M-ALL zmniejszone o (10-10)
Agility zmniejszone o 1
Exp 4140 -> 4050

[Exalted]:
Exp 4140 -> 4050
Lekkie zmniejszenie częstotliwości przywoływania sług

[Incarnation]:
HP zmniejszone o 11%
Exp 3910 -> 4100
Lekkie zmniejszenie częstotliwości osądu niebios i oczyszczenia

[Transcendent]:
HP zmniejszone o 11%
MR zmniejszone o 5
Exp 4025 -> 4000

^Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie^

Re: Zmiany Empire Revolution

: ndz wrz 15, 2019 10:24 am
autor: Eter
15.09.2019r.

[QoL] Dodanie tablicy informacyjnej w pałacu w King's Landing
Dodanie tablicy informacyjnej w pałacu, która wyświetla informacje związane z rangami tj.:
-Wymogi poziomowe
-Tytuły
-Wymogi zadań
-Wymogi FP
-Wymogi Integral

Re: Zmiany Empire Revolution

: ndz wrz 22, 2019 3:45 pm
autor: Eter
22.09.2019r.

[QoL] Poprawa komunikatu przy zabijaniu pomocników Tao
Teraz zamiast opcji [Zabij Shamana] wyświetlane będzie [Zabij Pomocników].

Uwidocznienie pewnych subbossów podobnych do zwykłych mobów
Usunięcie moba BloodGovernor na lokacji CrypticCave (był podobny do BullGeneral'a)
Usunięcie moba MinoTyrant na lokacji MinoTemple (był podobny do MinoChief'a)
Usunięcie moba RedSpider na lokacji DarkWoods (był podobny do GreatSpider'a)


CrusaderSpider przestanie atakować na 2 kratki i otrzyma w spadku część statystyk RedSpider'a

Wyrównanie ogólnej ilości mobów na powyższych lokacjach, aby ich ilość nie uległa zmianie.

Ułatwienie drogi do KR DevilKing'a
Zmniejszenie liczby mobów na DevilTemple F3 o 20%


^Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie^

Re: Zmiany Empire Revolution

: wt paź 01, 2019 9:48 pm
autor: Eter
1.10.2019r.

Zmiany w kowalstwie i skrzynkach specjalnych (wycofane - do ponownego rozpatrzenia)

Kod: Zaznacz cały


[i]Rework przekuwania przedmiotów u mistrza kowalswa[/i]

[color=#80FF00]Wykuwanie przedmiotów - bez zmian

Ujawniamy procentowe szanse, które były i nadal będą wykorzystywane przy procesie wykuwania nowych przedmiotów, aby lepiej zobrazować zmiany, które zajdą w procesie przekuwania istniejących przedmiotów:

Common - 55%
Excellent - 30%
Epic - 10%
Legendary - 5%

Przekuwanie przedmiotów:
- eliminacja losowości, od teraz przekuwanie jest trzystopniowe
- zmiana wzoru na wymaganą ilość RP (zmniejszenie kosztu)
- zmiana wymaganych ilości surowców (zmniejszenie ilości)
- zmiana ilości przyznawanych PD (możliwe lekkie zmniejszenie)

Dotychczasowy wzór na wymaganą ilość RP:
100+(20-[2*maestria])*(lvl_itemu-40)

Common->Excellent:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym przekuwanego przedmiotu (x1)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: taka sama ilość jak w procesie wykuwania (x1)
Wymagane RP: 25+(20-[2*maestria])*(lvl_itemu-40)

Excellent->Epic:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym przekuwanego przedmiotu (x3)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: taka sama ilość jak w procesie wykuwania (x4)
Wymagane RP: [25+(20-[2*maestria])*(lvl_itemu-40)]*4

Epic->Legendary:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym przekuwanego przedmiotu (x5)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: taka sama ilość jak w procesie wykuwania (x5)
Wymagane RP: [25+(20-[2*maestria])*(lvl_itemu-40)]*11

[i]Zmiany w kosztach i zawartości niektórych skrzynek specjalnych za Empire Coin[/i]

[color=#008080]Zmiany kosztów przekuwania wpłynęły bezpośrednio na koszt niektórych shardów, przeliczamy zatem ponownie ceny skrzynek i lekko modyfikujemy ich zawartość lub procentowe szanse, aby stały się atrakcyjniejsze niż do tej pory:

WeakKRChest:
Szansa na każdy z teleportów zmieniona na 10%
Koszt skrzynki bez zmian

MediumKRChest:
Koszt: 26 -> 22 EmpireCoin

HighKRChest:
Koszt: 60 -> 34 EmpireCoin
Szansa na każdy z teleportów zmieniona na 12,5%

MasterSmithChest(S):
Koszt: 120 -> 87 EmpireCoin
Zmiana zawartości (pozbycie się rudy i kamieni - lepsza szansa na coś dobrego):
ShardOfChance(S) - 15%
TransmutationShard(S) - 40%
AlchemyShard(S) - 8%
RegalShard(S) - 4%
MiracleShard(S) - 3%
RepairKit -30%

MasterSmithChest(M):
Koszt: 201 -> 166 EmpireCoin
Zmiana zawartości (pozbycie się rudy i kamieni - lepsza szansa na coś dobrego):
ShardOfChance(M) - 15%
TransmutationShard(M) - 40%
AlchemyShard(M) - 8%
RegalShard(M) - 4%
MiracleShard(M) - 3%
RepairKit -30%

MasterSmithChest(L):
Koszt: 246 -> 251 EmpireCoin
Zmiana zawartości (pozbycie się rudy i kamieni - lepsza szansa na coś dobrego):
ShardOfChance(L) - 15%
TransmutationShard(L) - 40%
AlchemyShard(L) - 8%
RegalShard(L) - 4%
MiracleShard(L) - 3%
RepairKit -30%[/color]

[color=#FF0000]^Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie^[/color]

Re: Zmiany Empire Revolution

: śr paź 09, 2019 9:52 pm
autor: Eter
9.10.2019r.

---------------------Rework przekuwania przedmiotów u mistrza kowalstwa-------------

Wykuwanie nowych przedmiotów - bez zmian:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym wykuwanego przedmiotu (x1)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: tak jak do tej pory (x1)


Ujawniamy procentowe szanse, które były i nadal będą wykorzystywane przy procesie wykuwania nowych przedmiotów, aby lepiej zobrazować zmiany, które zajdą w procesie przekuwania istniejących przedmiotów:

Common - 55%
Excellent - 30%
Epic - 10%
Legendary - 5%


Przekuwanie przedmiotów:
- eliminacja losowości, od teraz przekuwanie jest trzystopniowe
- zmiana wzoru na wymaganą ilość RP (ogromne zmniejszenie kosztu)
- zmiana wymaganych ilości surowców (zmniejszenie ilości)
- zmiana ilości przyznawanych PD


Dotychczasowy wzór na wymaganą ilość RP:
100+(20-[2*maestria])*(lvl_itemu-40)


Nowe wzory są zależne od rzadkości ulepszanego przedmiotu (ogromne zmniejszenie cen oraz zmniejszenie wpływu maestrii):

Common->Excellent:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym przekuwanego przedmiotu (x1)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: taka sama ilość jak w procesie wykuwania (x1)
Wymagane RP: 40+(11-maestria])*(lvl_itemu-40)


Excellent->Epic:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym przekuwanego przedmiotu (x3)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: taka sama ilość jak w procesie wykuwania (x3)
Wymagane RP: [40+(11-maestria])*(lvl_itemu-40)]*3


Epic->Legendary:
Przyznawane PD: równe wymogom poziomowym przekuwanego przedmiotu (x5)
Wymagana ruda i kamienie szlachetne: taka sama ilość jak w procesie wykuwania (x5)
Wymagane RP: [40+(11-maestria])*(lvl_itemu-40)]*6


Aby lepiej zobrazować przeprowadzone zmiany przedstawiamy arkusz kalkulacyjny przedstawiający wszystkie zmiany w kosztach RP w zależności od maestrii:

Link do pobrania arkusza kalkulacyjnego .xlsx:

https://empireserver.pl/download/zmiany ... inall.xlsx

--------------Zmiany w kosztach i zawartości niektórych skrzynek specjalnych za Empire Coin---------------

Zmiany kosztów przekuwania wpłynęły bezpośrednio na koszt niektórych shardów, przeliczamy zatem ponownie ceny skrzynek i lekko modyfikujemy ich zawartość lub procentowe szanse, aby stały się atrakcyjniejsze niż do tej pory:

WeakKRChest:
Szansa na każdy z teleportów zmieniona na 10%
Koszt skrzynki bez zmian

MediumKRChest:
Koszt: 26 -> 22 EmpireCoin

HighKRChest:
Koszt: 60 -> 34 EmpireCoin
Szansa na każdy z teleportów zmieniona na 12,5%

MasterSmithChest(S):
Koszt: 120 -> 74 EmpireCoin
Zmiana zawartości (pozbycie się rudy i kamieni - lepsza szansa na coś dobrego):
ShardOfChance(S) - 15%
TransmutationShard(S) - 40%
AlchemyShard(S) - 8%
RegalShard(S) - 4%
MiracleShard(S) - 3%
RepairKit -30%

MasterSmithChest(M):
Koszt: 201 -> 118 EmpireCoin
Zmiana zawartości (pozbycie się rudy i kamieni - lepsza szansa na coś dobrego):
ShardOfChance(M) - 15%
TransmutationShard(M) - 40%
AlchemyShard(M) - 8%
RegalShard(M) - 4%
MiracleShard(M) - 3%
RepairKit -30%

MasterSmithChest(L):
Koszt: 246 -> 168 EmpireCoin
Zmiana zawartości (pozbycie się rudy i kamieni - lepsza szansa na coś dobrego):
ShardOfChance(L) - 15%
TransmutationShard(L) - 40%
AlchemyShard(L) - 8%
RegalShard(L) - 4%
MiracleShard(L) - 3%
RepairKit -30%[/color]

-------------Ułatwienie zdobywania kamieni szlachetnych oraz rud metali, nadanie wartości sprzedaży rudom metali---

Zwiększenie szansy na drop wszystkich kamieni szlachetnych z TreasureChest o 50%
Zwiększeni szansy na drop wszystkich rud metali z mobów ResourceRock o 50%


Lekkie zmiany w dropie mobów ResourceRock bez zmiany ogólnej szansy dropu (częściej wykorzystywane kamienie będą dropić częściej niż te rzadziej wykorzystywane)

Usunięcie dropu złota z mobów ResourceRock
Dodanie wartości sprzedaży do NPC rudom metali:
*
-Copper - 4k
-Tin - 7k
-Silver - 3k
-Iron - 10k
-Coal - 13k
-Mithril - 21k
-Adamantite - 25k
-Gold - 16k
-Runite - 55k
-Ancient - 65k
-Platinum - 35k
-DragonOre - 200k


* Zmiana będzie widoczna po restarcie

Re: Zmiany Empire Revolution

: pt paź 11, 2019 8:38 am
autor: Eter
11.10.2019r.

Aktualizacje na stronie www
Aktualizacja poradnika o Kowalstwie (drobne zmiany)
Aktualizacja poradnika o Ulepszaniu Przedmiotów (drobne zmiany)