Strona 1 z 1

Planowane zmiany

: sob wrz 07, 2019 3:42 pm
autor: Eter
Aby zaspokoić ciekawość graczy i zarazem w jakimś stopniu odnieść się do ostatnich podesłanych propozycji przedstawiamy listę rzeczy, nad którymi będziemy pracować w najbliższym czasie.

Oczywiście jest to tylko zarys i w zależności od potrzeb czy też nowych pomysłów mogą pojawić się w międzyczasie nowe projekty, które nie zostały uwzględnione w poniższej rozpisce.

Poniższa lista nie jest rozpisana wg priorytetów, a czas realizacji danych projektów nie jest z góry określony, niemniej będziemy się starali wdrażać wszystko sprawnie, w miarę możliwości czasowych.


1. Questy na rangi – Jesteśmy w trakcie tworzenia Questu na kolejną rangę na poziom 63. Będzie to zadanie, które będzie można zrealizować na różne sposoby. Od gracza będzie zależało jak będzie wyglądał przebieg oraz zakończenie historii. Dokonane wybory zdeterminują czas realizacji, trudność, czy też koszt ukończenia misji. Gdy będziecie się zbliżać poziomowo do kolejnych progów rang będziemy kontynuować tworzenie Questów z tej serii.

2. Questy (większe) – Możliwe że kolejnym większym wydanym Questem będzie Quest na Złotego Lwa, jednak nie ustaliliśmy jeszcze na jaki dokładnie poziom powinien zostać wydany.

3. Questy (pomniejsze) – Zadania z niewielką ilością zadań, prostą fabułą oraz drobnymi nagrodami to coś na co każda nawet najbardziej zabiegana osoba znajdzie chwilę. Wiemy że podobała wam się seria tematyczna zadań z Nomadami i drobne upominki, które towarzyszyły realizacji tych zadań. Będziemy chcieli stworzyć w niedalekiej przyszłości kolejne podobne Questy, tematycznie powiązane z legendami i mitami lub zupełnie inną historią niekoniecznie będąca częścią serii.

4. Lokacje i ich trudność – będziemy się przyglądać popularnym oraz mniej popularnym lokacjom i zmieniać nieco ich trudność poprzez zmniejszanie ilości mobów, redukcję statystyk, czy też złagodzenie stopniowania mobów na coraz niższych poziomach. Oczywiście każda lokacja wymaga indywidualnego podejścia (niektóre bossy są na tej edycji nieco silniejsze, posiadają też drop na wyższe poziomy niż zwykle i tutaj chcielibyśmy jednak zachować pewną trudność ich osiągnięcia).

5. Lokacje do expa – Zdajemy sobie sprawę, że długo eksploatowane lokacje mogą wychodzić bokiem expiarzom i myślę, że znaleźliśmy na to częściowe remedium. Będziemy co jakiś czas zmieniać metę(Most Effective Tactic Available), tj. opłacalność różnych lokacji pod względem przyznawanego przez nich doświadczenia raz na + raz na -. Pozwoli to zachować świeżość doznań, dla tych którzy nie boją się eksperymentować i śledzą na bieżąco zmiany zachodzące w grze. Oczywiście nie wykluczamy tworzenia nowych exp lokacji, jednak jest to sprawa bardziej czasochłonna.

6. QoL (Quality Of Life) – będziemy wdrażać do gry drobne elementy, które ułatwią wam mirową codzienność. Przykładem takich przydatnych drobnostek może być tablica informująca ile FP, czy też intów jest wymagane na kolejne rangi itp.

7. BIO i Refine Broni – Wiemy, że oczekujecie na mechanizm, który pozwoli na zapewnienie 100% szansy powodzenia przy refowaniu broni. Stworzymy system umożliwiający takie pewne refy za integrale. W zależności od możliwości Mira będziemy próbowali zwiększać stopniowo koszt takich refów wraz z poziomem broni lub będzie to stała cena. Te specjalne refy nie będą wymagać, ani BlackIronOre ani biżuterii. Zmienimy także lokację i moby, z których zdobywaliście do tej pory BIO. Wiemy, że była ona nieco uciążliwa i dezorientująca dla wielu graczy. Postaramy się, aby zdobywanie BIO było bardziej relaksujące.

8. Poziomy rzadkości przedmiotów (kowalstwo) – Dotychczasowy system losujący rzadkości nie przypadł wam do gustu i proponowaliście schodkowe ulepszanie na kolejne poziomy. Jesteśmy w stanie stworzyć nowy system, jednak będzie to wymagało nieco czasu. Trzeba będzie go rozsądnie przemyśleć i przeliczyć z poprzedniego. Aby taka zmiana miała sens, konieczne będzie raczej zlikwidowanie losowości (edit: choć niekoniecznie). Oznacza to że domyślnie każdy przedmiot będzie zaczynał z rzadkością popularną (Common) i będzie mógł być ulepszony 3 razy do poziomu Legendary. Oczywiście obniżymy nieco koszt ulepszania przedmiotów (co pociągnie ze sobą również zmiany w skrzynkach za empire coin)

9. Velocity u Warów – część wojowników lubi gdy ich broń płynnie mieli wszystko przed nimi. Oczywiście zgodnie z sugestią możemy zwiększyć velocity broni warowych jednak musimy brać pod uwagę co się wiąże z taką zmianą. Zwiększa się znacząco DPS oraz kradzież życia oraz tracą na znaczeniu drugi, a tego nie możemy dać za darmo, wojownicy będą musieli zapłacić koszt takiej zmiany obecną ilością DC lub inną statystyką. Możliwe, że wprowadzimy taką zmianę, jednak wymaga ona czasu, aby była wprowadzona z głową, w innym wypadku zaczęlibyście bić bossy przeznaczone na 10 lvli więcej niż wasz obecny.

10. System Diamentów – tak przydałoby się coś do niego dodać. Mamy już kilka wstępnych pomysłów, które można by powiązać z systemem profesji klasowych, ale czas pokaże.

11. Eventy Automatyczne – MoonOfWerwolf – zmodernizowana wersja wymaga jeszcze kilku testów oraz ustalenia dropu i nagród. Nowy event w klimacie TombRider’a jest w trakcie wczesnej produkcji.

12. Większy Event na zakończenie wakacji – jest na etapie wczesnej produkcji, wymaga testów i pewnych zmian.

13. Pomniejsze eventy – czasowo włączany mnożnik dropu/expa i innych dobroci czy to na wszystkich lokacjach lub specjalnych mobach powinny pojawiać się częściej. Zwykle będą wcześniej zapowiadane, ale mogą się pojawiać niespodziewanie

14. Dostępność drugów i składników - przyjrzymy się ilości zdobytych przez was składników, receptur itp. by sprawdzić jak dużo ich możecie stworzyć. W zależności od rezultatów podejmiemy odpowiednie działania prowadzące do ich wyważenia.

Re: Planowane zmiany

: pn sty 20, 2020 8:16 pm
autor: Eter
Hej! Zgodnie z zapowiedzią przedstawiamy Wam listę zmian i nowości, które zamierzamy realizować w najbliższym czasie. Nie wszystkie z nich pojawią się od razu, część z nich może zostać porzucona na rzecz jeszcze nowszych pomysłów. Tak czy siak będziemy nad tym intensywnie pracować.

Oczywiście lista ta nie jest rozpisana wg priorytetów, a czas realizacji projektów nie jest z góry określony:


1. Nowa lokacja podwyższonego ryzyka Necropolis – lokacja opanowaną przez przeklęte, nieumarłe istoty. Lokacja ta będzie w pewnym stopniu zróżnicowana pod względem występujących mobów, dzięki czemu każda klasa postaci odnajdzie tutaj swoją mocną i słabą stronę. Wejście do Nekropolis ze względu na niektóre mechaniki mobów oraz dużą ilość przyznawanego doświadczenia będzie ograniczone poziomowo oraz obarczone dodatkowym ryzykiem. Nikt z żywych nie przemknie do świata nieumarłych niezauważony.

2. Złoty Lew – nadchodzi czas oswobodzenia świętej bestii. Ten klimatyczny, epicki Quest sprawdzi zarówno Waszą znajomość świata, jak i umiejętności strategiczno-bitewne. Wymogi poziomowe oraz ostateczne statystyki lwa nie zostały jeszcze ustalone, lecz będzie to wymagający Quest wysokopoziomowy.

3. Questy z serii Legend – Wprowadzone zostanie kilka nowych Questów nagradzających graczy między innymi punktami sławy (ich ilość będzie w pewnym stopniu zależna od poziomu gracza), o stopniowo zwiększających się wymogach poziomowych. Motywem przewodnim będą legendarne oraz mityczne stworzenia.

4. Event rocznicowy Empire/Rok Szczura – Nadchodzi katastrofa! Wszyscy już uciekli i przyszła kolej również na Ciebie. Totalnie nie do opisania historia, podczas której gracz będzie miał okazję spotkać bogów krainy Empire i zapobiec nieuniknionemu przeznaczeniu. Event wstępnie planowany na weekend 7-9 luty.

5. MiniEvent Walentynkowy – Mini Event wstępnie planowany na niedzielę 16 lutego.

6. Dalsze testy Subów/Bossów High Lvl – Przetestujemy ponownie wprowadzone niedawno zmiany i wprowadzimy ewentualne korekty, aby ta najwyższa półka mobów była satysfakcjonująca zarówno pod względem wyzwania jakie oferują oraz drogocennych dropów.

7. Event automatyczny MoonOfWerewolf – Pełnia księżyca sprawia, że z pozoru niegroźne za dnia potwory mutują i stają się krwiożerczymi bestiami. Weź srebro do ręki i wybierz się na polowanie zanim sam staniesz się zwierzyną.

8. Szósty poziom umiejętności – Gracze powoli zaczynają wkraczać na obszary wysokopoziomowe, podarujemy im zatem narzędzia, które umożliwią im stawienie czoła najstraszliwszym z monstrów. Oznacza to, że niektóre z umiejętności postaci będą mogły zostać podniesione do kolejnego szóstego poziomu.

9. Turniej PvM – Zbierzcie ekipę. Zgodnie z legendami trzech herosów (wojownik, czarodziej oraz taoista) są w stanie stawić czoła każdemu wyzwaniu. Stawicie czoła tylko jednemu Bossowi, lecz tutaj tkwi haczyk. Za każdym razem, gdy go pokonacie będzie coraz bardziej rozzłoszczony. To oznacza, że za każdym razem powróci silniejszy, sprytniejszy i będziecie musieli się stale adaptować do nowych sytuacji. Zwycięży ta drużyna która zajdzie najdalej (zabije najwyższą formę Bossa) w wyznaczonym okresie. W przypadku, gdy kilka drużyn zajdzie tak samo daleko decydował będzie czas. Turniej zostanie przeprowadzony na specjalnie utworzonych postaciach, aby każdy miał równe szanse.

10. Ulepszenia NPC’ów Gildiowych – Wprowadzone zostaną nowe ulepszenia dla posiadaczy miasta wewnątrz ich pokoju gildiowego. Chcemy również wprowadzić specjalne opcje strategiczne dla broniących oraz atakujących miasto, które będą możliwe do wykupienia za JewelOfGlory.

11. Nowy przedział Daily Questów – wprowadzenie DQ na kolejny, wyższy przedział.

12. Rework Accuracy&Agility – ogromny projekt zmian związanych z każdym mobem oraz przedmiotami. Chcielibyśmy zwiększyć znaczenie tych parametrów zarówno dla graczy jak i dla mobów, aby dobór odpowiedniego ekwipunku miał fundamentalne znaczenie dla osiągania najlepszych rezultatów

13. Przedmioty Mityczne – wyjątkowe przedmioty wysokiego poziomu przewyższające swoją mocą przedmioty Legendarne. Ich zdobycie będzie wymagało pozyskania ogromnych ilości mocy.

14. Rework jaskini z BIO – zmienimy jaskinie, gdzie pozyskujecie BlackIronOre w taki sposób, aby jego pozyskiwanie nie wiązało się z dużym ryzykiem.

15. Nowi pomocnicy Taoisty – nowe wysokopoziomowe alternatywy dla Dark/Elite Shamana dostarczające więcej możliwości taktycznych.

16. Nowe skrzynki specjalne za EmpireCoin – nieco zaniedbaliśmy skrzynki, postaramy się stworzyć nowe atrakcyjne alternatywy dla obecnie istniejących.

17. Bonusy dla nowych graczy – bonusy dla niskopoziomowych graczy co X zdobytych poziomów.

18. Kamienie szlachetne i ich występowanie – przeanalizujemy i możliwe że rozszerzymy zasięg występowania niektórych kamieni szlachetnych na niższe piętra niektórych lokacji.

19. Drop Enhancer’y – Artefakty zwiększające szansę na drop różnych przedmiotów o pewien %. Mogą to być kamienie szlachetne, charmy, czy też rzadkie przedmioty. Czas pokaże.

20. Immortal/Invisible Drug – Stajecie się coraz silniejsi, najsilniejsi Bossowie również nie próżnują i zaopatrują się w receptury rzadkich i niezwykle potężnych mikstur.

Edit - przy tej ilości nowości nie trudno o pominięcie czegoś
21. Moby do wynajęcia – Będziemy chcieli wprowadzić nowe moby do wynajęcia, które skuteczniej pomogą nowym graczom w początkowej fazie gry. Oprócz standardowej opcji do wynajęcia za złoto myślimy również nad wprowadzeniem mobów do wynajęcia za Integrale. Opcja ta była niedostępna do tej pory, aby gracze nie zyskiwali nieuczciwej przewagi we wczesnym okresie istnienia serwera. Na chwilę obecną uważamy, że ta dodatkowa opcja nie zaburzy zbytnio równowagi, a może być pewną formą pomocy szczególnie dla nowych graczy.