Planowane zmiany

Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 422
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Planowane zmiany

Post autor: Eter » sob wrz 07, 2019 3:42 pm

Aby zaspokoić ciekawość graczy i zarazem w jakimś stopniu odnieść się do ostatnich podesłanych propozycji przedstawiamy listę rzeczy, nad którymi będziemy pracować w najbliższym czasie.

Oczywiście jest to tylko zarys i w zależności od potrzeb czy też nowych pomysłów mogą pojawić się w międzyczasie nowe projekty, które nie zostały uwzględnione w poniższej rozpisce.

Poniższa lista nie jest rozpisana wg priorytetów, a czas realizacji danych projektów nie jest z góry określony, niemniej będziemy się starali wdrażać wszystko sprawnie, w miarę możliwości czasowych.


1. Questy na rangi – Jesteśmy w trakcie tworzenia Questu na kolejną rangę na poziom 63. Będzie to zadanie, które będzie można zrealizować na różne sposoby. Od gracza będzie zależało jak będzie wyglądał przebieg oraz zakończenie historii. Dokonane wybory zdeterminują czas realizacji, trudność, czy też koszt ukończenia misji. Gdy będziecie się zbliżać poziomowo do kolejnych progów rang będziemy kontynuować tworzenie Questów z tej serii.

2. Questy (większe) – Możliwe że kolejnym większym wydanym Questem będzie Quest na Złotego Lwa, jednak nie ustaliliśmy jeszcze na jaki dokładnie poziom powinien zostać wydany.

3. Questy (pomniejsze) – Zadania z niewielką ilością zadań, prostą fabułą oraz drobnymi nagrodami to coś na co każda nawet najbardziej zabiegana osoba znajdzie chwilę. Wiemy że podobała wam się seria tematyczna zadań z Nomadami i drobne upominki, które towarzyszyły realizacji tych zadań. Będziemy chcieli stworzyć w niedalekiej przyszłości kolejne podobne Questy, tematycznie powiązane z legendami i mitami lub zupełnie inną historią niekoniecznie będąca częścią serii.

4. Lokacje i ich trudność – będziemy się przyglądać popularnym oraz mniej popularnym lokacjom i zmieniać nieco ich trudność poprzez zmniejszanie ilości mobów, redukcję statystyk, czy też złagodzenie stopniowania mobów na coraz niższych poziomach. Oczywiście każda lokacja wymaga indywidualnego podejścia (niektóre bossy są na tej edycji nieco silniejsze, posiadają też drop na wyższe poziomy niż zwykle i tutaj chcielibyśmy jednak zachować pewną trudność ich osiągnięcia).

5. Lokacje do expa – Zdajemy sobie sprawę, że długo eksploatowane lokacje mogą wychodzić bokiem expiarzom i myślę, że znaleźliśmy na to częściowe remedium. Będziemy co jakiś czas zmieniać metę(Most Effective Tactic Available), tj. opłacalność różnych lokacji pod względem przyznawanego przez nich doświadczenia raz na + raz na -. Pozwoli to zachować świeżość doznań, dla tych którzy nie boją się eksperymentować i śledzą na bieżąco zmiany zachodzące w grze. Oczywiście nie wykluczamy tworzenia nowych exp lokacji, jednak jest to sprawa bardziej czasochłonna.

6. QoL (Quality Of Life) – będziemy wdrażać do gry drobne elementy, które ułatwią wam mirową codzienność. Przykładem takich przydatnych drobnostek może być tablica informująca ile FP, czy też intów jest wymagane na kolejne rangi itp.

7. BIO i Refine Broni – Wiemy, że oczekujecie na mechanizm, który pozwoli na zapewnienie 100% szansy powodzenia przy refowaniu broni. Stworzymy system umożliwiający takie pewne refy za integrale. W zależności od możliwości Mira będziemy próbowali zwiększać stopniowo koszt takich refów wraz z poziomem broni lub będzie to stała cena. Te specjalne refy nie będą wymagać, ani BlackIronOre ani biżuterii. Zmienimy także lokację i moby, z których zdobywaliście do tej pory BIO. Wiemy, że była ona nieco uciążliwa i dezorientująca dla wielu graczy. Postaramy się, aby zdobywanie BIO było bardziej relaksujące.

8. Poziomy rzadkości przedmiotów (kowalstwo) – Dotychczasowy system losujący rzadkości nie przypadł wam do gustu i proponowaliście schodkowe ulepszanie na kolejne poziomy. Jesteśmy w stanie stworzyć nowy system, jednak będzie to wymagało nieco czasu. Trzeba będzie go rozsądnie przemyśleć i przeliczyć z poprzedniego. Aby taka zmiana miała sens, konieczne będzie raczej zlikwidowanie losowości (edit: choć niekoniecznie). Oznacza to że domyślnie każdy przedmiot będzie zaczynał z rzadkością popularną (Common) i będzie mógł być ulepszony 3 razy do poziomu Legendary. Oczywiście obniżymy nieco koszt ulepszania przedmiotów (co pociągnie ze sobą również zmiany w skrzynkach za empire coin)

9. Velocity u Warów – część wojowników lubi gdy ich broń płynnie mieli wszystko przed nimi. Oczywiście zgodnie z sugestią możemy zwiększyć velocity broni warowych jednak musimy brać pod uwagę co się wiąże z taką zmianą. Zwiększa się znacząco DPS oraz kradzież życia oraz tracą na znaczeniu drugi, a tego nie możemy dać za darmo, wojownicy będą musieli zapłacić koszt takiej zmiany obecną ilością DC lub inną statystyką. Możliwe, że wprowadzimy taką zmianę, jednak wymaga ona czasu, aby była wprowadzona z głową, w innym wypadku zaczęlibyście bić bossy przeznaczone na 10 lvli więcej niż wasz obecny.

10. System Diamentów – tak przydałoby się coś do niego dodać. Mamy już kilka wstępnych pomysłów, które można by powiązać z systemem profesji klasowych, ale czas pokaże.

11. Eventy Automatyczne – MoonOfWerwolf – zmodernizowana wersja wymaga jeszcze kilku testów oraz ustalenia dropu i nagród. Nowy event w klimacie TombRider’a jest w trakcie wczesnej produkcji.

12. Większy Event na zakończenie wakacji – jest na etapie wczesnej produkcji, wymaga testów i pewnych zmian.

13. Pomniejsze eventy – czasowo włączany mnożnik dropu/expa i innych dobroci czy to na wszystkich lokacjach lub specjalnych mobach powinny pojawiać się częściej. Zwykle będą wcześniej zapowiadane, ale mogą się pojawiać niespodziewanie

14. Dostępność drugów i składników - przyjrzymy się ilości zdobytych przez was składników, receptur itp. by sprawdzić jak dużo ich możecie stworzyć. W zależności od rezultatów podejmiemy odpowiednie działania prowadzące do ich wyważenia.
ODPOWIEDZ