KLASY POSTACI


W grze dostępne są 3 klasy postaci. Każda z nich ma zestaw unikalnych umiejętności, a co za tym idzie pewne wady i zalety, które czynią ją mocniejszą lub słabszą w różnych aspektach względem innych klas. Z tego też powodu wszystkie trzy klasy się uzupełniają, a ich współpraca jest niemal nieodzowna podczas zdobywania coraz trudniejszych lochów.

Warrior – Wojownicy są szkoleni do walki w zwarciu, gdzie mogą siać popłoch i zwątpienie w pierwszych szeregach wroga. Wojownicy cechują się dużą liczbą punktów zdrowia i małą liczbą punktów many. Noszą najcięższe zbroje, które doskonale redukują obrażenia fizyczne, ale są nieco bardziej podatni na wszelkie ataki magiczne. Wojownicy wraz z rozwojem poznają zaawansowane techniki walki, które pozwalają im na atakowanie coraz większych ilości wrogów jednocześnie. Klasa wojownika jest polecana dla początkujących graczy ze względu na prostą mechanikę i dużą tolerancję na popełnianie drobnych błędów, jednakże weterani gry, którzy opanowali wojownika do perfekcji potrafią przechylić szalę niejednej bitwy stając przeciwko liczniejszym oddziałom wroga.



Wizard – Magowie to mistrzowie sztuk tajemnych. Ich zaklęcia wywołują lokalne kataklizmy, zaburzają czasoprzestrzeń i manipulują umysłami słabszych wrogów. Potrafią dziesiątkować wrogie armie swoimi destrukcyjnymi czarami obszarowymi, jednakże sami bardzo często balansują na cienkiej granicy między życiem, a śmiercią ze względu na swoje wątłe i słabe fizycznie ciała. Magowie cechują się niewielką ilością punktów zdrowia i bardzo dużym zasobem punktów many. Noszą lekkie i zwiewne szaty, które nie krępują ich ruchów, przez co są bardziej podatni na ataki fizyczne, lecz ich odporność magiczna jest bardzo wysoka. Klasa maga jest polecana dla średnio-zaawansowanych graczy z dobrym połączeniem Internetowym ze względu na konieczność ciągłego trzymania wrogów na dystans podczas używania zaklęć oraz strategicznego pozycjonowania.



Taoist – Taoiści to władcy życia i śmierci. Sprawdzają się doskonale jako wsparcie dla każdej drużyny ze względu na swoje czary leczące, aury zwiększające statystyki, czy też możliwość wskrzeszania poległych w boju sojuszników. Posiadają również swoją mroczną stronę, dzięki której przywołują demoniczne stworzenia, które pomagają im w walce, osłabiają wrogów truciznami, czy też oszukują samą śmierć. Tao potrafią również działać w pojedynkę, jednak brak ofensywnych czarów obszarowych sprawia, że wiele misji wykonują wolniej od wojowników, czy też magów. Taoiści to uosobienie balansu ciała i duszy. Posiadają średnią liczbę punktów życia oraz many. Ich przedmioty posiadają wysokie statystyki defensywne zarówno fizyczne jak i magiczne. Klasa tao jest polecana dla graczy średnio-zaawansowanych oraz zaawansowanych ze względu na konieczność mądrego wykorzystywania bogatego zestawu umiejętności, podzielności uwagi oraz ciągłego planowania taktycznego i dobrego wyczucia czasu podczas rzucania kluczowych czarów. Tao, którzy opanowali do perfekcji swój fach giną niezwykle rzadko i często od ich umiejętności zależy powodzenie wielu wypraw.