Legend of Mir 3 - Empire Revolution - Eventy Automatyczne
EVENTY AUTOMATYCZNE
WPROWADZENIE
Eventy automatyczne, to takie które mogą wystartować i zakończyć się bez ingerencji GM. Zwykle są to eventy cykliczne lub organizowane w specyficznych warunkach. Na eventach automatycznych obowiązuje standardowo regulamin eventów oraz powiązany z nim regulamin servera.
SPIDERS WEEKEND
Jest to event cykliczny organizowany w pierwszy weekend każdego miesiąca i trwający przez 3 dni (piątek/sobota/niedziela).
Podczas trwania eventu gracze mają możliwość wejścia na specjalną mapę eventową poprzez NPC
Arina w SnakeValley za drobną opłatą w postaci matsów z DarkWoods (
SpiderSilk). Event polega na zabijaniu pająków oraz eventowego bossa Arachne w celu zdobywania doświadczenia, złota oraz eventowych matsów (
SpiderWeb oraz
LargeSpiderWeb). Zdobyte matsy można wymienić u NPC
Bertrand(358,272) w Valyrii na punkty, za które można kupić wybrane teleporty do KR. Boss eventowy ma również szansę na drop przedmiotów czasowych na dany przedział poziomowy. Dodatkowo gracz może zdobyć nagrody za zabicie określonej ilości mobów eventowych. Progi ilościowe jak i nagrody są uzależnione od poziomu postaci. Progress ilości zgładzonych mobów jest wyświetlany po każdym zabitym mobie.
(!) Moby eventowe zabite przez pety Taoisty lub innych pomocników nie są zaliczane do ogólnej ilości zabitych mobów, dlatego też wymagane progi Taoistów są obniżone w stosunku do pozostałych klas.
Event ten jest obecnie podzielony na przedziały poziomowe:
* 0-39 lvl
* 40-49 lvl
* 50-59 lvl
* 60-69 lvl
Po wejściu na event, w zależności od obecnego poziomu, gracz zostanie przeniesiony na odpowiedającą jego poziomowi mapę eventową.
Poniżej wymieniamy progi ilościowe zabitych mobów eventowych oraz nagrody przyznawane za ich osiągnięcie:
0-39lvl |
Ilość zabitych mobów |
Nagroda |
100 |
100% exp |
200 |
20 FP |
300 |
20 FP |
400 |
130% exp |
500 |
Integral(L) |
40-49lvl |
Ilość zabitych mobów |
Nagroda |
200(100 tao) |
8% exp |
400(200 tao) |
30 FP |
600(300 tao) |
10% exp |
800(400 tao) |
Integral(XL) |
1000(500 tao) |
PieceOfVipScroll |
50-59lvl |
Ilość zabitych mobów |
Nagroda |
210(70 tao) |
1,5% exp |
510(170 tao) |
RocketFuel |
900(300 tao) |
40 FP |
1410(470 tao) |
2,5% exp |
2100(700 tao) |
PartOfVipScroll |
60-69lvl |
Ilość zabitych mobów |
Nagroda |
200(50 tao) |
1% exp |
600(150 tao) |
PartOfVipScroll |
1000(250 tao) |
50 FP |
1600(400 tao) |
1,5% exp |
2400(600 tao) |
LuckyJewel |
PieceOfVipScroll - Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 10% na 24h
PartOfVipScroll - Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 20% na 24h
LuckyJewel - Talizman 8-8 AC/MR/M-ALL/DC
(!)W zależności od aktualnych potrzeb, czy też zaistniałych okoliczności ogólne zasady, jak i czas organizowania eventu może ulec zmianom.
ARENA EVENT
Jest to event cykliczny organizowany w trzeci weekend każdego miesiąca począwszy od piątku (piątek, sobota/niedziela).
Event nie posiada sztywnych wymogów poziomowych, jednak zalecany poziom postaci to: 48+
Podczas trwania eventu gracze mają możliwość wejścia na specjalną mapę eventową poprzez
NPC Trevor w Mongchon(305,284) za drobną opłatą w postaci
2x JewelOfGlory.
Event polega na zabijaniu mobów na mapie w celu gromadzenia matsów eventowych oraz odnajdywania ukrytych posągów.
Zgromadzone matsy gracze mogą wymienić na punkty wykorzystywane w przywoływaniu bossów eventowych.
Odkryte posągi są permanentnie zaliczane na czas trwania danego eventu. Ich ilość nie ulega zmianie przez przywoływanie bossów.
Na mapie zostały wybrane losowe 24 kordy, które przenoszą do specjalnej komnaty z posągiem.
Dzięki odkrytym posągom oraz zebranym punktom,
gracz ma możliwość przywołania specjalnych bossów u Trevina, stojącego tuż obok Trevora.
Bossy wymagające większej ilości znalezionych posągów oraz poświęcenia większej ilości punktów z pewnością dostarczą lepszych łupów.
Oprócz tego możemy liczyć na FP oraz (potencjalnie) automatycznie przyznawanego vipa z bossów, które przyznawane jest tylko osobie, która bossa dobiła.
Na koniec każdego eventu ilość znalezionych posągów przez graczy jest resetowana, a kordy ulegają ponownemu przelosowaniu, tak aby przy kolejnych eventach wszyscy mieli równe szanse.
Legenda mówi, że bossy same czasem pojawiają się na mapie, na której zbiera się matsy.
Najlepszy z nich jest w stanie przyzywać swoich słabszych kolegów.
Dopiero ostatnia wersja TheLegend daje łupy.
Poniżej przedstawiamy wymogi do przywołania odpowiednich bossów:
Madness 2 posągi oraz 50 punktów
MercilessGladiator 3 posągi oraz 75 punktów
HellShooter 4 posągi oraz 100 punktów
YourNightmare 5 posągów oraz 125 punktów
TheCheater 6 posągów oraz 150 punktów
CrappyMonster 7 posągów oraz 175 punktów
RepellingGladiator 8 posągów oraz 200 punktów
TheLegend 10 posągów oraz 300 punktów
(!)W zależności od aktualnych potrzeb, czy też zaistniałych okoliczności ogólne zasady, jak i czas organizowania eventu może ulec zmianom.
MOON OF WEREWOLF
Jest to event dla wszystkich graczy bez względu na poziom, podzielony na mapy dla osób poniżej 50 poziomu oraz na mapy dla graczy poziomu 50+.NPC eventowy znajduje się w SnakeValley(347,193).Event składa się z mapy dziennej, dostępnej przez większą część miesiąca oraz mapy nocnej, dostępnej w czasie pełni księżyca (3 dni: dzień przed, w trakcie i dzień po).Termin najbliższej pełni księżyca możecie wyszukać w Internecie lub będzie on podany pośrednio w zakładce eventy jako koniec dostępności mapy dziennej.Event polega na zbieraniu srebra (do zdobycia z mobków na mapie dziennej) oraz jego wymiany na esencje srebra, które są niezbędne do zabijania stworzeń podczas pełni księżyca.Przebywanie na mapie dziennej wymaga opłaty w JewelOfGlory, na mapie nocnej natomiast nie można przebywać bez SilverEssence.Aby skutecznie zabijać stwory na mapie nocnej musimy posiadać ze sobą w plecaku esencje srebra (1 esencja pozwala zabić 1 potwora),w przeciwnym wypadku gracz zostanie usunięty z mapy i zabity na miejscu.Na mapie nocnej gracze mają szansę zdobyć Integrale, RocketFuel, Heliodor, 50 sztuk losowych matsów, a także unikalne bonusy przyznawane automatycznie:+30 HP na założoną Zbroję (jednorazowo na daną zbroję)+1 Luck(tao/wiz)/ +3 Accuracy(war) na założoną Broń (jednorazowo na daną broń)
(!) Próby nakładania (acc) na broń (wiz/tao) oraz (luck) na broń (warową) będą karane kasacją itemu!