Legend of Mir 3 - Empire Revolution - Eventy Automatyczne

EVENTY AUTOMATYCZNE


WPROWADZENIE


Eventy automatyczne, to takie które mogą wystartować i zakończyć się bez ingerencji GM. Zwykle są to eventy cykliczne lub organizowane w specyficznych warunkach. Na eventach automatycznych obowiązuje standardowo regulamin eventów oraz powiązany z nim regulamin servera.

SPIDERS WEEKEND


Jest to event cykliczny organizowany w pierwszy weekend każdego miesiąca i trwający przez 3 dni (piątek/sobota/niedziela).

Podczas trwania eventu gracze mają możliwość wejścia na specjalną mapę eventową poprzez NPC Arina w SnakeValley za drobną opłatą w postaci matsów z DarkWoods (SpiderSilk). Event polega na zabijaniu pająków oraz eventowego bossa Arachne w celu zdobywania doświadczenia, złota oraz eventowych matsów (SpiderWeb oraz LargeSpiderWeb). Zdobyte matsy można wymienić u NPC Bertrand(358,272) w Valyrii na punkty, za które można kupić wybrane teleporty do KR. Boss eventowy ma również szansę na drop przedmiotów czasowych na dany przedział poziomowy. Dodatkowo gracz może zdobyć nagrody za zabicie określonej ilości mobów eventowych. Progi ilościowe jak i nagrody są uzależnione od poziomu postaci. Progress ilości zgładzonych mobów jest wyświetlany po każdym zabitym mobie.

(!) Moby eventowe zabite przez pety Taoisty lub innych pomocników nie są zaliczane do ogólnej ilości zabitych mobów, dlatego też wymagane progi Taoistów są obniżone w stosunku do pozostałych klas.

Event ten jest obecnie podzielony na przedziały poziomowe:

* 0-39 lvl
* 40-49 lvl
* 50-59 lvl
* 60-69 lvl

Po wejściu na event, w zależności od obecnego poziomu, gracz zostanie przeniesiony na odpowiedającą jego poziomowi mapę eventową.

Poniżej wymieniamy progi ilościowe zabitych mobów eventowych oraz nagrody przyznawane za ich osiągnięcie:

0-39lvl
Ilość zabitych mobów Nagroda
100 100% exp
200 20 FP
300 20 FP
400 130% exp
500 Integral(L)

40-49lvl
Ilość zabitych mobów Nagroda
200(100 tao) 8% exp
400(200 tao) 30 FP
600(300 tao) 10% exp
800(400 tao) Integral(XL)
1000(500 tao) PieceOfVipScroll

50-59lvl
Ilość zabitych mobów Nagroda
210(70 tao) 1,5% exp
510(170 tao) RocketFuel
900(300 tao) 40 FP
1410(470 tao) 2,5% exp
2100(700 tao) PartOfVipScroll

60-69lvl
Ilość zabitych mobów Nagroda
200(50 tao) 1% exp
600(150 tao) PartOfVipScroll
1000(250 tao) 50 FP
1600(400 tao) 1,5% exp
2400(600 tao) LuckyJewel


PieceOfVipScroll - Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 10% na 24h
PartOfVipScroll - Zwiększa otrzymywane doświadczenie o 20% na 24h
LuckyJewel - Talizman 8-8 AC/MR/M-ALL/DC

(!)W zależności od aktualnych potrzeb, czy też zaistniałych okoliczności ogólne zasady, jak i czas organizowania eventu może ulec zmianom.

ARENA EVENT


Jest to event cykliczny organizowany w trzeci weekend każdego miesiąca począwszy od piątku (piątek, sobota/niedziela).
Event nie posiada sztywnych wymogów poziomowych, jednak zalecany poziom postaci to: 48+

Podczas trwania eventu gracze mają możliwość wejścia na specjalną mapę eventową poprzez NPC Trevor w Mongchon(305,284) za drobną opłatą w postaci 2x JewelOfGlory.

Event polega na zabijaniu mobów na mapie w celu gromadzenia matsów eventowych oraz odnajdywania ukrytych posągów.
Zgromadzone matsy gracze mogą wymienić na punkty wykorzystywane w przywoływaniu bossów eventowych.
Odkryte posągi są permanentnie zaliczane na czas trwania danego eventu. Ich ilość nie ulega zmianie przez przywoływanie bossów.

Na mapie zostały wybrane losowe 24 kordy, które przenoszą do specjalnej komnaty z posągiem.
Dzięki odkrytym posągom oraz zebranym punktom, gracz ma możliwość przywołania specjalnych bossów u Trevina, stojącego tuż obok Trevora.
Bossy wymagające większej ilości znalezionych posągów oraz poświęcenia większej ilości punktów z pewnością dostarczą lepszych łupów.
Oprócz tego możemy liczyć na FP oraz (potencjalnie) automatycznie przyznawanego vipa z bossów, które przyznawane jest tylko osobie, która bossa dobiła.

Na koniec każdego eventu ilość znalezionych posągów przez graczy jest resetowana, a kordy ulegają ponownemu przelosowaniu, tak aby przy kolejnych eventach wszyscy mieli równe szanse.

Legenda mówi, że bossy same czasem pojawiają się na mapie, na której zbiera się matsy.
Najlepszy z nich jest w stanie przyzywać swoich słabszych kolegów.
Dopiero ostatnia wersja TheLegend daje łupy.

Poniżej przedstawiamy wymogi do przywołania odpowiednich bossów:

Madness 2 posągi oraz 50 punktów
MercilessGladiator 3 posągi oraz 75 punktów
HellShooter 4 posągi oraz 100 punktów
YourNightmare 5 posągów oraz 125 punktów
TheCheater 6 posągów oraz 150 punktów
CrappyMonster 7 posągów oraz 175 punktów
RepellingGladiator 8 posągów oraz 200 punktów
TheLegend 10 posągów oraz 300 punktów

(!)W zależności od aktualnych potrzeb, czy też zaistniałych okoliczności ogólne zasady, jak i czas organizowania eventu może ulec zmianom.

MOON OF WEREWOLF


Jest to event dla wszystkich graczy bez względu na poziom, podzielony na mapy dla osób poniżej 50 poziomu oraz na mapy dla graczy poziomu 50+.
NPC eventowy znajduje się w SnakeValley(347,193).
Event składa się z mapy dziennej, dostępnej przez większą część miesiąca oraz mapy nocnej, dostępnej w czasie pełni księżyca
(3 dni: dzień przed, w trakcie i dzień po).
Termin najbliższej pełni księżyca możecie wyszukać w Internecie lub będzie on podany pośrednio w zakładce eventy jako koniec dostępności mapy dziennej.
Event polega na zbieraniu srebra (do zdobycia z mobków na mapie dziennej) oraz jego wymiany na esencje srebra, które są niezbędne do zabijania stworzeń podczas pełni księżyca.
Przebywanie na mapie dziennej wymaga opłaty w JewelOfGlory, na mapie nocnej natomiast nie można przebywać bez SilverEssence.
Aby skutecznie zabijać stwory na mapie nocnej musimy posiadać ze sobą w plecaku esencje srebra (1 esencja pozwala zabić 1 potwora),w przeciwnym wypadku gracz zostanie usunięty z mapy i zabity na miejscu.
Na mapie nocnej gracze mają szansę zdobyć Integrale, RocketFuel, Heliodor, 50 sztuk losowych matsów, a także unikalne bonusy przyznawane automatycznie:
+30 HP na założoną Zbroję (jednorazowo na daną zbroję)
+1 Luck(tao/wiz)/ +3 Accuracy(war) na założoną Broń (jednorazowo na daną broń)

(!) Próby nakładania (acc) na broń (wiz/tao) oraz (luck) na broń (warową) będą karane kasacją itemu!