Zmiany Empire Revolution
Re: Zmiany Empire Revolution
24.09.2018r.
Zmieniono Opening na ekranie logowania*
*Wymagane użycie autopatchera
Zmieniono Opening na ekranie logowania*
*Wymagane użycie autopatchera
Re: Zmiany Empire Revolution
30.09.2018r.
Zmiana ilości otrzymywanego FP za AlliedRoota z (2-3) na (1-3)
Dodanie FP za DeathExecutora (1-5)
Zmniejszono otrzymywane punkty PK na AncientPrison o 1
Dodanie specjalnego matsa - JewelOfGlory do dropu subów oraz Bossów
Wycofanie z dropu Invasion(TS) z InfectedZombie
Lekkie zwiększenie dropu Invasion(Sabuk) z RedEvilApe
Pozostawienie jednego miasta gildiowego – Sabuk (TaoSung traci właściciela i możliwość wywołania wojny o nie)
GLM gildii, która traci TaoSung otrzymuje 1x Invasion(Sabuk) jako rekompensatę [poczta]
Dodanie NPC gildiowego z systemem ulepszeń dla właścicieli miasta Sabuk (implementacja 1 z 3 przewidzianych funkcjonalności - Teleportera)
Zredukowanie dopuszczalnej, maksymalnej liczby członków gildii z 20 do 14 (zaczyna obowiązywać od 1.10.2018r.)
Aktualizacja regulaminu serwera (§10, pkt 1) (dot. ilość członków gildii)
[BugFix] Korekta/Zmiana wagi potionów HP i MP:
Small, Medium – 1
Large – 2
Mega, Extra – 3
Super – 4
--------------------------------------- System ulepszeń dla właścicieli miasta – opis systemu ------------------------
Gildia posiadająca miasto i dostęp do pomieszczenia gildiowego może używać i ulepszać NPC’ów znajdujących się w środku. Jedynie GLM danej gildii ma możliwość dokonywania zmian i wprowadzania nowych ulepszeń, ale wszyscy członkowie mogą korzystać z istniejących rzeczy. W przypadku utraty miasta na rzecz innej gildii wykupione ulepszenia NIE przepadają, ale konieczne jest ponowne odbicie miasta, by móc ponownie z nich korzystać.
Zanim przejdziemy do istoty systemu, wyjaśnimy czym są tzw. JOG’i:
JewelOfGlory (JOG) – specjalne matsy, które mogą dropić z rozmaitych subów lub Bossów. Ich szansa na drop oraz ilość są uzależnione od względnej siły zabijanych subów/Bossów. Obecnie znajdują zastosowanie w systemie ulepszeń miasta gildiowego.
System ulepszeń podzielony został na trzy niezależne części:
Teleporter (max 4)
Teleporter pozwala członkom gildii na teleportację do przydatnych NPC lub w pobliże wybranych lokacji. Do każdego z 4 dostępnych miejsc (slotów) można wykupić i przypisać jeden z wielu dostępnych celów teleportacji. Wykupienie wybranego celu wymaga poświęcenia pewnej ilości matsów (2 rodzaje) oraz pewnej ilości JewelOfGlory(JOG). Niektóre z celów teleportacji pozwalają na teleportacje w kilka różnych miejsc, pomimo zajmowania tylko jednego miejsca (slotu). W przypadku, gdy gildia zapełni wszystkie 4 dostępne miejsca (sloty), możliwe jest nadpisanie jednego z miejsc zupełnie nowym, jednak konieczne będzie poniesienie kosztu jego wykupu, a koszt nadpisywanego w ten sposób celu teleportacji nie zostanie zwrócony. Po wykupieniu jakiegoś celu teleportacji wszyscy członkowie gildii mogą z niego korzystać bez ograniczeń ilościowych, jednak każdy teleport wymaga uiszczenia indywidualnej opłaty w złocie przy każdym użyciu.
Przemytnik (max 2)
Przemytnik sprowadza rzadkie, przydatne lub luksusowe towary i umożliwia ich wykupienie za gotówkę. W zależności od rodzaju sprowadzanego towaru, przemytnik będzie posiadał jedynie jego ograniczoną ilość w ciągu dnia (dostawa raz dziennie). Aby nakłonić przemytnika do sprowadzenia wybranego towaru należy dać mu łapówkę w postaci pewnej ilości matsów (2 rodzaje) oraz pewnej ilości JewelOfGlory(JOG). Przemytnik może jednocześnie sprowadzić jedynie 2 rodzaje towaru, jednak możliwa jest ich zmiana po wręczeniu kolejnej łapówki.
Usługi (max 1)
Pomieszczenie gildiowe po uiszczeniu opłaty w postaci pewnej ilości matsów (2 rodzaje) oraz pewnej ilości JewelOfGlory(JOG) może zaoferować członkom wykupienie jednej z ekskluzywnych usług. W zależności od rodzaju wykupionej usługi, chcący z niej skorzystać będą musieli uiścić związaną z daną usługą opłatę, lecz mogą się zdarzyć usługi, które takiej opłaty nie wymagają. Usługi mogą być również limitowane ilościowo w ciągu dnia. Każda gildia może posiadać maksymalnie jedną dostępną usługę, lecz możliwa jest jej zmiana na inną.
Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Już niedługo więcej znaczących zmian, obserwujcie forum by pozostać na bieżąco!
Zmiana ilości otrzymywanego FP za AlliedRoota z (2-3) na (1-3)
Dodanie FP za DeathExecutora (1-5)
Zmniejszono otrzymywane punkty PK na AncientPrison o 1
Dodanie specjalnego matsa - JewelOfGlory do dropu subów oraz Bossów
Wycofanie z dropu Invasion(TS) z InfectedZombie
Lekkie zwiększenie dropu Invasion(Sabuk) z RedEvilApe
Pozostawienie jednego miasta gildiowego – Sabuk (TaoSung traci właściciela i możliwość wywołania wojny o nie)
GLM gildii, która traci TaoSung otrzymuje 1x Invasion(Sabuk) jako rekompensatę [poczta]
Dodanie NPC gildiowego z systemem ulepszeń dla właścicieli miasta Sabuk (implementacja 1 z 3 przewidzianych funkcjonalności - Teleportera)
Zredukowanie dopuszczalnej, maksymalnej liczby członków gildii z 20 do 14 (zaczyna obowiązywać od 1.10.2018r.)
Aktualizacja regulaminu serwera (§10, pkt 1) (dot. ilość członków gildii)
[BugFix] Korekta/Zmiana wagi potionów HP i MP:
Small, Medium – 1
Large – 2
Mega, Extra – 3
Super – 4
--------------------------------------- System ulepszeń dla właścicieli miasta – opis systemu ------------------------
Gildia posiadająca miasto i dostęp do pomieszczenia gildiowego może używać i ulepszać NPC’ów znajdujących się w środku. Jedynie GLM danej gildii ma możliwość dokonywania zmian i wprowadzania nowych ulepszeń, ale wszyscy członkowie mogą korzystać z istniejących rzeczy. W przypadku utraty miasta na rzecz innej gildii wykupione ulepszenia NIE przepadają, ale konieczne jest ponowne odbicie miasta, by móc ponownie z nich korzystać.
Zanim przejdziemy do istoty systemu, wyjaśnimy czym są tzw. JOG’i:
JewelOfGlory (JOG) – specjalne matsy, które mogą dropić z rozmaitych subów lub Bossów. Ich szansa na drop oraz ilość są uzależnione od względnej siły zabijanych subów/Bossów. Obecnie znajdują zastosowanie w systemie ulepszeń miasta gildiowego.
System ulepszeń podzielony został na trzy niezależne części:
Teleporter (max 4)
Teleporter pozwala członkom gildii na teleportację do przydatnych NPC lub w pobliże wybranych lokacji. Do każdego z 4 dostępnych miejsc (slotów) można wykupić i przypisać jeden z wielu dostępnych celów teleportacji. Wykupienie wybranego celu wymaga poświęcenia pewnej ilości matsów (2 rodzaje) oraz pewnej ilości JewelOfGlory(JOG). Niektóre z celów teleportacji pozwalają na teleportacje w kilka różnych miejsc, pomimo zajmowania tylko jednego miejsca (slotu). W przypadku, gdy gildia zapełni wszystkie 4 dostępne miejsca (sloty), możliwe jest nadpisanie jednego z miejsc zupełnie nowym, jednak konieczne będzie poniesienie kosztu jego wykupu, a koszt nadpisywanego w ten sposób celu teleportacji nie zostanie zwrócony. Po wykupieniu jakiegoś celu teleportacji wszyscy członkowie gildii mogą z niego korzystać bez ograniczeń ilościowych, jednak każdy teleport wymaga uiszczenia indywidualnej opłaty w złocie przy każdym użyciu.
Przemytnik (max 2)
Przemytnik sprowadza rzadkie, przydatne lub luksusowe towary i umożliwia ich wykupienie za gotówkę. W zależności od rodzaju sprowadzanego towaru, przemytnik będzie posiadał jedynie jego ograniczoną ilość w ciągu dnia (dostawa raz dziennie). Aby nakłonić przemytnika do sprowadzenia wybranego towaru należy dać mu łapówkę w postaci pewnej ilości matsów (2 rodzaje) oraz pewnej ilości JewelOfGlory(JOG). Przemytnik może jednocześnie sprowadzić jedynie 2 rodzaje towaru, jednak możliwa jest ich zmiana po wręczeniu kolejnej łapówki.
Usługi (max 1)
Pomieszczenie gildiowe po uiszczeniu opłaty w postaci pewnej ilości matsów (2 rodzaje) oraz pewnej ilości JewelOfGlory(JOG) może zaoferować członkom wykupienie jednej z ekskluzywnych usług. W zależności od rodzaju wykupionej usługi, chcący z niej skorzystać będą musieli uiścić związaną z daną usługą opłatę, lecz mogą się zdarzyć usługi, które takiej opłaty nie wymagają. Usługi mogą być również limitowane ilościowo w ciągu dnia. Każda gildia może posiadać maksymalnie jedną dostępną usługę, lecz możliwa jest jej zmiana na inną.
Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Już niedługo więcej znaczących zmian, obserwujcie forum by pozostać na bieżąco!
Re: Zmiany Empire Revolution
1.10.2018r.
Zmiana wagi Torch oraz LargeTorch na 1
Zmiana wagi wszystkich Talizmanów taosowych (L) na 1
Zmiana wagi BundleSoulTalisman(XL) na 1
Zmiana wagi Torch oraz LargeTorch na 1
Zmiana wagi wszystkich Talizmanów taosowych (L) na 1
Zmiana wagi BundleSoulTalisman(XL) na 1
Re: Zmiany Empire Revolution
8.10.2018r.
Dodanie NPC gildiowego z systemem ulepszeń dla właścicieli miasta Sabuk (implementacja 2 z 3 przewidzianych funkcjonalności - Przemytnika)
Obniżono skalowanie siły mobów wraz z kolejnymi piętrami lokacji. Zmiana ta dotyczy lokacji:
-ApeCave
-BoarCave (tylko GloomyMoth)
-CrypticCave
-DevilTemple
-FrozenDungeon
-GhostCave
-HarridanTower
-IcePalace
-Inferno
-MinoTemple
-AncientMonastery
-OrkCitadel
-AncientPrison
-MysteryShip
-SnakeCave
-SphinxCave
-StoneAncestral
-TechnologyCave
-DemonCave
-TropicalJungle
-ZumaTemple (tylko GloomyMoth)
Dodano +1 luck na wszystkich broniach warowych począwszy od poziomu 10
Zmniejszenie ilości mobów na lokacji WarriorPlanet (F1,F2) o (10%)
Zmiana udźwigu wierzchowców:
Brązowy konik 50 -> 150
Biały konik 200 -> 300
Biały lew 300 -> 400
Złoty lew 300 -> 500
Oraz statystyk ofensywnych:
Biały lew 10-15 -> 15-20
Zwiększenie wartości mięsa. (Cena sprzedaży to 50% ogólnej wartości, jest zależna również od Quality):
-ChickenMeat(180->200)
-PigMeat(240->370)
-CowMeat(360->500)
Zmniejszenie wagi mięsa:
PigMeat(4->3)
CowMeat(5->4)
Zwiększono MR WasteKing'a o (15)
Zwiększono AC RootEnt'a o (0-25)
Zmniejszono MR RootEnt'a o (10)
Ulepszono wygląd listy dostępnych Questów w Poradnikach
Kilka dni temu dodano już pliki do autopatchera do nadchodzącego Questu na Białego Lwa*
*Wymagane użycie autopatchera
Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Więcej znaczących zmian już wkrótce, obserwujcie forum by pozostać na bieżąco!
Dodanie NPC gildiowego z systemem ulepszeń dla właścicieli miasta Sabuk (implementacja 2 z 3 przewidzianych funkcjonalności - Przemytnika)
Obniżono skalowanie siły mobów wraz z kolejnymi piętrami lokacji. Zmiana ta dotyczy lokacji:
-ApeCave
-BoarCave (tylko GloomyMoth)
-CrypticCave
-DevilTemple
-FrozenDungeon
-GhostCave
-HarridanTower
-IcePalace
-Inferno
-MinoTemple
-AncientMonastery
-OrkCitadel
-AncientPrison
-MysteryShip
-SnakeCave
-SphinxCave
-StoneAncestral
-TechnologyCave
-DemonCave
-TropicalJungle
-ZumaTemple (tylko GloomyMoth)
Dodano +1 luck na wszystkich broniach warowych począwszy od poziomu 10
Zmniejszenie ilości mobów na lokacji WarriorPlanet (F1,F2) o (10%)
Zmiana udźwigu wierzchowców:
Brązowy konik 50 -> 150
Biały konik 200 -> 300
Biały lew 300 -> 400
Złoty lew 300 -> 500
Oraz statystyk ofensywnych:
Biały lew 10-15 -> 15-20
Zwiększenie wartości mięsa. (Cena sprzedaży to 50% ogólnej wartości, jest zależna również od Quality):
-ChickenMeat(180->200)
-PigMeat(240->370)
-CowMeat(360->500)
Zmniejszenie wagi mięsa:
PigMeat(4->3)
CowMeat(5->4)
Zwiększono MR WasteKing'a o (15)
Zwiększono AC RootEnt'a o (0-25)
Zmniejszono MR RootEnt'a o (10)
Ulepszono wygląd listy dostępnych Questów w Poradnikach
Kilka dni temu dodano już pliki do autopatchera do nadchodzącego Questu na Białego Lwa*
*Wymagane użycie autopatchera
Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Więcej znaczących zmian już wkrótce, obserwujcie forum by pozostać na bieżąco!
Re: Zmiany Empire Revolution
13.10.2018r.
Udostępniono Quest "StrażnikPieczęci"
Zmieniono tabelę expa na korzyść zarówno nowych jak i obecnych graczy. Teraz przeskoki między kolejnymi poziomami powinny być płynniejsze, a wbijanie kolejnych poziomów przyjemniejsze.
Przeskalowano exp graczy zgodnie ze zmianami w tabeli expa. Wasz poziom postaci oraz % expa pozostaje bez zmian.
Przeskalowano exp przyznawany jako nagroda za niektóre Questy.
Zmieniono % expa przyznawany za wykonywanie DailyQuestów:
-Questy (20-29lvl) - (15%) -> (50%)
-Questy (30-39lvl) - (5%) -> (8%)
-Questy (40-49lvl) - (1%) -> (2%)
-Questy (50-59lvl) - (1% - bez zmian)
Zmniejszono wymaganą ilość matsów lub mobów do zabicia w niektórych DailyQuestach. Zmiany dotyczą DQ o ID:
101,103,104,107,108,109,110,111,112,113,115,116,117,118,301,302,303,305,306,307,308,309,401,506,513
Dodano listę dostępnych DailyQuestów w poradnikach wraz ze wskazówkami na jakich lokacjach szukać konkretnych matsów/mobów. Zmiany związane z DailyQuestami zostały już uwzględnione na liście.
Dodano listę dostępnych zadań/osiągnięć/achievementów w poradniku.
Udostępniono Quest "StrażnikPieczęci"
Zmieniono tabelę expa na korzyść zarówno nowych jak i obecnych graczy. Teraz przeskoki między kolejnymi poziomami powinny być płynniejsze, a wbijanie kolejnych poziomów przyjemniejsze.
Przeskalowano exp graczy zgodnie ze zmianami w tabeli expa. Wasz poziom postaci oraz % expa pozostaje bez zmian.
Przeskalowano exp przyznawany jako nagroda za niektóre Questy.
Zmieniono % expa przyznawany za wykonywanie DailyQuestów:
-Questy (20-29lvl) - (15%) -> (50%)
-Questy (30-39lvl) - (5%) -> (8%)
-Questy (40-49lvl) - (1%) -> (2%)
-Questy (50-59lvl) - (1% - bez zmian)
Zmniejszono wymaganą ilość matsów lub mobów do zabicia w niektórych DailyQuestach. Zmiany dotyczą DQ o ID:
101,103,104,107,108,109,110,111,112,113,115,116,117,118,301,302,303,305,306,307,308,309,401,506,513
Dodano listę dostępnych DailyQuestów w poradnikach wraz ze wskazówkami na jakich lokacjach szukać konkretnych matsów/mobów. Zmiany związane z DailyQuestami zostały już uwzględnione na liście.
Dodano listę dostępnych zadań/osiągnięć/achievementów w poradniku.
Re: Zmiany Empire Revolution
17.10.2018r.
Dodano kilka tablic informacyjnych oraz niektóre zmodyfikowano: *
- CunningFields (28,207) [Dot. Oxów]
- Mongchon (28,307) [Dot. Oxów]
- DarkWoods (385,305) [Dot. Demonów]
- DarkWoods (402,311) [Dot. Demonów]
- King'sLanding (210,48) [Dot. Ice - Modyfikacja]
- SnowFields (46,323) [Dot. IcePalace]
- BorderProvince (296 159);(357,71);(499,92) [Dot. lokacji do zdobywania BIO)
Zmiana statystyk Wiz/War/Tao Stone(gem zwiększający statystyki) oraz dodanie go do IntegralShopu: *
- WizStone: 4-4ac, 7-7mr, 8-8mc
- WarStone: 7-7ac, 4-4mr, 8-8dc
- TaoStone: 6-6ac, 6-6mr, 7-7sc
Obniżenie ceny za GreatJewel z 55 intów na 45intów *
Dodano informacje nt statystyk pozostałych gemów do IntegralShopu *
Odświeżono poradnik do charmów o ich grafiki
Wielu graczy po dokonaniu dotacji wysyłało maile na skrzynkę servera zamiast prywatnej wiadomości na forum do GM Hades, co powodowało przedłużenie czasu dodania integrali, dlatego w zakładce dotacje dodano przycisk, który bezpośrednio przekierowuje na ekran wysłania PM.
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Dodano kilka tablic informacyjnych oraz niektóre zmodyfikowano: *
- CunningFields (28,207) [Dot. Oxów]
- Mongchon (28,307) [Dot. Oxów]
- DarkWoods (385,305) [Dot. Demonów]
- DarkWoods (402,311) [Dot. Demonów]
- King'sLanding (210,48) [Dot. Ice - Modyfikacja]
- SnowFields (46,323) [Dot. IcePalace]
- BorderProvince (296 159);(357,71);(499,92) [Dot. lokacji do zdobywania BIO)
Zmiana statystyk Wiz/War/Tao Stone(gem zwiększający statystyki) oraz dodanie go do IntegralShopu: *
- WizStone: 4-4ac, 7-7mr, 8-8mc
- WarStone: 7-7ac, 4-4mr, 8-8dc
- TaoStone: 6-6ac, 6-6mr, 7-7sc
Obniżenie ceny za GreatJewel z 55 intów na 45intów *
Dodano informacje nt statystyk pozostałych gemów do IntegralShopu *
Odświeżono poradnik do charmów o ich grafiki
Wielu graczy po dokonaniu dotacji wysyłało maile na skrzynkę servera zamiast prywatnej wiadomości na forum do GM Hades, co powodowało przedłużenie czasu dodania integrali, dlatego w zakładce dotacje dodano przycisk, który bezpośrednio przekierowuje na ekran wysłania PM.
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
21.10.2018r.
Zmniejszono SpeedAttack FlameMino oraz ThunderMino.
Zmniejszono SpeedAttack FlameMino oraz ThunderMino.
Re: Zmiany Empire Revolution
24.10.2018r.
Zmniejszono częstotliwość heala IceKinga o ok. 33% *
Zmniejszono moc leczenia IceKinga z 2000 do 1500 *
Zmniejszono skok IceKinga przy jednym z skryptów z 7 kratek na 3 *
Zmniejszono agility DevilGuardiana *
Zwiększono accuracy DevilGuardiana *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Zmniejszono częstotliwość heala IceKinga o ok. 33% *
Zmniejszono moc leczenia IceKinga z 2000 do 1500 *
Zmniejszono skok IceKinga przy jednym z skryptów z 7 kratek na 3 *
Zmniejszono agility DevilGuardiana *
Zwiększono accuracy DevilGuardiana *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
28.10.2018r.
Odświeżono poradnik do Kowalstwa
Odświeżono poradnik do Alchemii
Odświeżono poradnik do Magii Run
Odświeżono poradnik do Kowalstwa
Odświeżono poradnik do Alchemii
Odświeżono poradnik do Magii Run
Re: Zmiany Empire Revolution
29.10.2018r.
Zmieniono muzykę na DeathDesert *
Odświeżono poradnik o Gildiach
*Wymagane użycie autopatchera
Zmieniono muzykę na DeathDesert *
Odświeżono poradnik o Gildiach
*Wymagane użycie autopatchera
Re: Zmiany Empire Revolution
30.10.2018r.
Dodano poradnik o Wierzchowcach w miejsce Poradnika od Wojnach
(jego treść została scalona z Poradnikiem o Gildiach)
Dodano do autopatchera pliki map oraz pliki muzyczne do nadchodzącego eventu Halloween *
*Wymagane użycie Autopatchera
Dodano poradnik o Wierzchowcach w miejsce Poradnika od Wojnach
(jego treść została scalona z Poradnikiem o Gildiach)
Dodano do autopatchera pliki map oraz pliki muzyczne do nadchodzącego eventu Halloween *
*Wymagane użycie Autopatchera
Re: Zmiany Empire Revolution
4.11.2018r.
Lekko zwiększono drop IronOre kosztem lekkiego zmniejszenia dropu Coal z ResourceRock na F2
Zmniejszono ilość mobów na mapie AbysmalShore o około 20% *
Zwiększono scalling czapek od 46+:
wizowych o 0-1ac
warowych o 0-1mr
taosowych o 0-1sc
Oznacza to, że czapki 46 maja o 0-1 danej statystyki więcej, na 51 o 0-2, 56 o 0-3 itd. *
Zwiększono wysys ringów warowych od 19 poziomu. Do scallingu w większości przypadków dodano 1% więcej w stosunku do poprzedniego odpowiednika i jest limitowany do max 10% więcej. Dla lepszego zobrazowania dam cztery przykłady:
- Ring 19lvl(5%->6%), czyli o 1%
- Ring 44lvl(14%->21%), czyli o 7%
- Ring 53lvl (19%->29%), czyli o 10%
- Ring 68lvl (28%->38%), czyli o 10% *
Dodano bonus do dotacji w dniach 9.11 - 23.11 (PrimalShard za każde wydane 50PLN lub 10% bonusowych Integrali)
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Lekko zwiększono drop IronOre kosztem lekkiego zmniejszenia dropu Coal z ResourceRock na F2
Zmniejszono ilość mobów na mapie AbysmalShore o około 20% *
Zwiększono scalling czapek od 46+:
wizowych o 0-1ac
warowych o 0-1mr
taosowych o 0-1sc
Oznacza to, że czapki 46 maja o 0-1 danej statystyki więcej, na 51 o 0-2, 56 o 0-3 itd. *
Zwiększono wysys ringów warowych od 19 poziomu. Do scallingu w większości przypadków dodano 1% więcej w stosunku do poprzedniego odpowiednika i jest limitowany do max 10% więcej. Dla lepszego zobrazowania dam cztery przykłady:
- Ring 19lvl(5%->6%), czyli o 1%
- Ring 44lvl(14%->21%), czyli o 7%
- Ring 53lvl (19%->29%), czyli o 10%
- Ring 68lvl (28%->38%), czyli o 10% *
Dodano bonus do dotacji w dniach 9.11 - 23.11 (PrimalShard za każde wydane 50PLN lub 10% bonusowych Integrali)
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
08.11.2018r.
Usunięto summon HarridanGuardiana z umiejętności HarridanPrince(pozostałe dwa moby są bez zmian) *
Nieznacznie zmniejszono częstotliwość summonów HarridanPrince *
Podniesiono agility WasteKinga i RootEnta *
Dodano możliwość reckowania hełmów oraz armorów na adv(maksymalnie 2x i nie jest to liczone do limitu pozostałych recek)
Obniżono koszt zwiększenia szansy na udaną reckę do 100% z 13gb do 10gb
Dodano opcję zwiększenia szansy na udaną reckę za inty
Dodano opcję kupna recek adv w integralu**
Zmiana cen pozostałych recek z 600intów na 400intów**
Dodano elementy do recek adv do integrala**
*Zmiany będą widoczne po restarcie
**Aktualnie dostępne tylko w King'sLanding u IntegralNPC
Usunięto summon HarridanGuardiana z umiejętności HarridanPrince(pozostałe dwa moby są bez zmian) *
Nieznacznie zmniejszono częstotliwość summonów HarridanPrince *
Podniesiono agility WasteKinga i RootEnta *
Dodano możliwość reckowania hełmów oraz armorów na adv(maksymalnie 2x i nie jest to liczone do limitu pozostałych recek)
Obniżono koszt zwiększenia szansy na udaną reckę do 100% z 13gb do 10gb
Dodano opcję zwiększenia szansy na udaną reckę za inty
Dodano opcję kupna recek adv w integralu**
Zmiana cen pozostałych recek z 600intów na 400intów**
Dodano elementy do recek adv do integrala**
*Zmiany będą widoczne po restarcie
**Aktualnie dostępne tylko w King'sLanding u IntegralNPC
Re: Zmiany Empire Revolution
09.11.2018r.
Zmiana statystyk Primala:
17-33m-all -> 22-39 m-all
27-82dc -> 33-100 dc *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Zmiana statystyk Primala:
17-33m-all -> 22-39 m-all
27-82dc -> 33-100 dc *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
11.11.2018r.
Dodanie wyświetlania wymaganych zadań do rang do Listy Questów na forum (zadania obligatoryjne oraz wymagana ilość)
Dodanie kompleksowych opisów wszystkich umiejętności, wraz z grafikami oraz wartościami dla każdej z klas, do poradnika na forum.
Zmniejszono otrzymywane punkty PK na AncientPrison F1 i F2 (do 2) pozostałe F bez zmian (4) *
Zmniejszono ilość mobów na DemonCave5 oraz DemonCave4-2 o ~7% *
* Zmiany będą widoczne po restarcie
Dodanie wyświetlania wymaganych zadań do rang do Listy Questów na forum (zadania obligatoryjne oraz wymagana ilość)
Dodanie kompleksowych opisów wszystkich umiejętności, wraz z grafikami oraz wartościami dla każdej z klas, do poradnika na forum.
Zmniejszono otrzymywane punkty PK na AncientPrison F1 i F2 (do 2) pozostałe F bez zmian (4) *
Zmniejszono ilość mobów na DemonCave5 oraz DemonCave4-2 o ~7% *
* Zmiany będą widoczne po restarcie