Zmiany
Re: Zmiany
Zmiany w evencie Moon Of Werewolf:
-została zmniejszona wymiana Silver na Esencje (25 esencji za 20 Silver)
-został podniesiony exp na lokacji do zbierania Silver
-został zmniejszony drop LunarStone/Lucky jewel z subbossów/bossa na lokacji Lunar
Lokacja:
-została dodana nowa lokacja Rot Cave - wejścia możecie szukać w Mongchon (mapy do ściągnięcia poprzez auto patcher)
-została zmniejszona wymiana Silver na Esencje (25 esencji za 20 Silver)
-został podniesiony exp na lokacji do zbierania Silver
-został zmniejszony drop LunarStone/Lucky jewel z subbossów/bossa na lokacji Lunar
Lokacja:
-została dodana nowa lokacja Rot Cave - wejścia możecie szukać w Mongchon (mapy do ściągnięcia poprzez auto patcher)
Ostatnio zmieniony sob wrz 20, 2014 3:28 pm przez Oxis, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany
Lokacja SlaveChamber:
Drop mobów został wzbogacony o:
-WizardRose, TaoistRose, WarriorRose
-Jewel
-IceBreath
-ParalysisRing, ProtectionRing, RevivalRing (jednodniowe)
PS. Chciałbym przypomnieć, że wszystkie przedmioty znikają o północy, także jeżeli ktoś założy przedmiot czasowy (jednodniowy) o godzinie 23:00, to ponosi przedmiot zaledwie godzinę.
Drop mobów został wzbogacony o:
-WizardRose, TaoistRose, WarriorRose
-Jewel
-IceBreath
-ParalysisRing, ProtectionRing, RevivalRing (jednodniowe)
PS. Chciałbym przypomnieć, że wszystkie przedmioty znikają o północy, także jeżeli ktoś założy przedmiot czasowy (jednodniowy) o godzinie 23:00, to ponosi przedmiot zaledwie godzinę.
Re: Zmiany
Poprawki na lokacji RotCave
-podniesiony minimalnie exp
-zwiekszona ilosc mobow na poszczególnych F
Poprawki w Spider Week:
-zmieniona wejściówka na Jewel Of Glory (wymaga 5 sztuk)
-zwiększona szansa wylotu matsów
Inne:
-zwiększona szansa dropu poszczególnych map (części) do wywołania SurviveEvent przez gracza
-podniesiony minimalnie exp
-zwiekszona ilosc mobow na poszczególnych F
Poprawki w Spider Week:
-zmieniona wejściówka na Jewel Of Glory (wymaga 5 sztuk)
-zwiększona szansa wylotu matsów
Inne:
-zwiększona szansa dropu poszczególnych map (części) do wywołania SurviveEvent przez gracza
Re: Zmiany
- statystyki złotego lwa zostały podniesione o 10-10
- użycie EoD nie wymaga wykupywania ładunków, punkty od teraz będą zabierane bezpośrednio przy wykonaniu akcji; osobom, które miały wykupione ładunki zostały zwrócone punkty
- użycie EoD nie wymaga wykupywania ładunków, punkty od teraz będą zabierane bezpośrednio przy wykonaniu akcji; osobom, które miały wykupione ładunki zostały zwrócone punkty
Re: Zmiany
-receptury na naszyjnik zostały dodane do dropu
-NymphCollar - zapomniany przez nas item; poprawione statystyki
-taosowy set z MagmaKing został przeniesiony do MonasteryKing; w zamian za to MagmaKing otrzymał hełmy na 60lv, które posiadał MonasteryKing
(zmiany dostępne będą po restarcie serwera)
-NymphCollar - zapomniany przez nas item; poprawione statystyki
-taosowy set z MagmaKing został przeniesiony do MonasteryKing; w zamian za to MagmaKing otrzymał hełmy na 60lv, które posiadał MonasteryKing
(zmiany dostępne będą po restarcie serwera)
Re: Zmiany
Dodano:
-opcję zabicia shamana dla taoistów, którzy wytrenowali go już na maxa
-paczkę DQ na poziom 55+
-jednorazowy quest na FP dla graczy z maksymalnie rangą Squire(Quest znajduje się w pałacu w BW)
EDIT 26.01.15:
- paczkę z DQ na 55 przeniesiono na 65+
- dodano nową paczkę DQ na 55-65
(Zmiany dostępne po reboocie)
-opcję zabicia shamana dla taoistów, którzy wytrenowali go już na maxa
-paczkę DQ na poziom 55+
-jednorazowy quest na FP dla graczy z maksymalnie rangą Squire(Quest znajduje się w pałacu w BW)
EDIT 26.01.15:
- paczkę z DQ na 55 przeniesiono na 65+
- dodano nową paczkę DQ na 55-65
(Zmiany dostępne po reboocie)
Re: Zmiany
-poprawiono nagrody za SpiderEvent, dokładny opis w temacie
-cena róż została obniżona w integral shopie
-cena róż została obniżona w integral shopie
Re: Zmiany
-stworzono armory na 65 i 70 lv
-stworzono hełmy na 64 i 68 lv
-w związku z powyższym drop MonasteryKing został minimalnie zmieniony: dodano hełmy na 64 lv, a drop armów na 60 został zamieniony stworzonymi na 65lv
-dodano nową reckę na armory (podwyższenie HP lub MP)
-do craftingu dodano opcję zwiększenia szansy na udany ref do 40%
Zmiany dostępne po reboocie.
(Armory na 70lv i hełmy na 68lv trafią do dropu nowej lokacji, którą wkrótce skończę.)
UPDATE - 14.02.15
W związku z powyższymi zmianami, statystyki armorów były rozbieżne względem poszczególnych klas, dlatego zostały wyrównane. Jeżeli gdzieś wkradła się moja pomyłka (pomylone ac z mr, itp), to proszę mi to zgłaszać.
-stworzono hełmy na 64 i 68 lv
-w związku z powyższym drop MonasteryKing został minimalnie zmieniony: dodano hełmy na 64 lv, a drop armów na 60 został zamieniony stworzonymi na 65lv
-dodano nową reckę na armory (podwyższenie HP lub MP)
-do craftingu dodano opcję zwiększenia szansy na udany ref do 40%
Zmiany dostępne po reboocie.
(Armory na 70lv i hełmy na 68lv trafią do dropu nowej lokacji, którą wkrótce skończę.)
UPDATE - 14.02.15
W związku z powyższymi zmianami, statystyki armorów były rozbieżne względem poszczególnych klas, dlatego zostały wyrównane. Jeżeli gdzieś wkradła się moja pomyłka (pomylone ac z mr, itp), to proszę mi to zgłaszać.
Ostatnio zmieniony sob lut 14, 2015 10:00 am przez Oxis, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany
- zgodnie z dyskusją w wątku, póki co dodałem opcję 100% szansy na refine za złoto (opcja 90% za inty została usunięta)
Re: Zmiany
- umożliwiono używanie RT na ostatnim F StoneAncestral
- dodano do lokacji StoneAncestral wyrzucenie po relogu z F4->F3->F2
- dodano do lokacji StoneAncestral wyrzucenie po relogu z F4->F3->F2
Re: Zmiany
- zniesione miasto TaoSung
- liczba osób w gildii podniesiona do 20
- przywrócono możliwość uczestnictwa wszystkim osobom podczas wojny
- koszt ParalysisRing podniesiony dwukrotnie ; szansa na drop ShortParalysisRing obniżona
- czas itemów z DeathDesert (DD) wydłużony do 30 dni
- uaktualnienie regulaminu serwera: punkty 11.1, 6.8
(Wszystkie zmiany dostępne po restarcie serwera)
- liczba osób w gildii podniesiona do 20
- przywrócono możliwość uczestnictwa wszystkim osobom podczas wojny
- koszt ParalysisRing podniesiony dwukrotnie ; szansa na drop ShortParalysisRing obniżona
- czas itemów z DeathDesert (DD) wydłużony do 30 dni
- uaktualnienie regulaminu serwera: punkty 11.1, 6.8
(Wszystkie zmiany dostępne po restarcie serwera)
Re: Zmiany
- ujednolicono element att na rare setach (enigma[dark], chaotic[wind], ghost[dark])
- zwiększono nagrodę za SuriveEvent, w tym momencie za wygranie otrzymasz: IceBreath, FireBreath, ImmortalElixir, InvisibleElixir, Integral(XXL), SupremeJewel oraz pulę zebranego złota
- dodano do NPC Ginevra (SnakeValley) więcej opcji zamiany matsów
- zmodyfikowano ShadowIsland: zmniejszono o 20% HP potworów, zmniejszono siłę ShadowAnt; dodano do dropu więcej złota oraz potów
- zmodyfikowano ShadowLabirynth: zmniejszono o 15% HP potworów, zmniejszono siłę potworów ze spajlnymi atakamil; dodano do dropu więcej złota, potów oraz DarkTalisman(XL)
- DragonsNecklace oraz MerlinNecklace otrzymały HPR/MPR zamiast Agility
- ukryte HP z OrbNecklace zostało obniżone
*zmiany dostępne po restarcie serwera
- zwiększono nagrodę za SuriveEvent, w tym momencie za wygranie otrzymasz: IceBreath, FireBreath, ImmortalElixir, InvisibleElixir, Integral(XXL), SupremeJewel oraz pulę zebranego złota
- dodano do NPC Ginevra (SnakeValley) więcej opcji zamiany matsów
- zmodyfikowano ShadowIsland: zmniejszono o 20% HP potworów, zmniejszono siłę ShadowAnt; dodano do dropu więcej złota oraz potów
- zmodyfikowano ShadowLabirynth: zmniejszono o 15% HP potworów, zmniejszono siłę potworów ze spajlnymi atakamil; dodano do dropu więcej złota, potów oraz DarkTalisman(XL)
- DragonsNecklace oraz MerlinNecklace otrzymały HPR/MPR zamiast Agility
- ukryte HP z OrbNecklace zostało obniżone
*zmiany dostępne po restarcie serwera
Ostatnio zmieniony ndz maja 24, 2015 6:01 pm przez Oxis, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zmiany
Poprawki kosmetyczne:
- poprawki lokacji monastery; po relogach na poszczególnych F lepiej wyrzuca
- poprawki lokacji lava; j/w
- poprawki lokacji devile ; j/w
- BoneRing - podniesiona wytrzymałość do 10
- OrbNecklace - podniesiona wytrzymałość do 8
- wyrównane statystyki Enigma Set w porównaniu do Ghost/Chaotic (w skrócie: lekko podniesione)
- drop kasków na 56lv został dodany do wszystkich trzech bossów (IceLord, Echidna, DevilKing) ale za to z różną częstotliwośćią
(Wszystkie zmiany dostępne dopiero po restarcie serwera.)
- poprawki lokacji monastery; po relogach na poszczególnych F lepiej wyrzuca
- poprawki lokacji lava; j/w
- poprawki lokacji devile ; j/w
- BoneRing - podniesiona wytrzymałość do 10
- OrbNecklace - podniesiona wytrzymałość do 8
- wyrównane statystyki Enigma Set w porównaniu do Ghost/Chaotic (w skrócie: lekko podniesione)
- drop kasków na 56lv został dodany do wszystkich trzech bossów (IceLord, Echidna, DevilKing) ale za to z różną częstotliwośćią
(Wszystkie zmiany dostępne dopiero po restarcie serwera.)
Re: Zmiany
- powiększono obszary używania RT na poszczególnych lokacjach: scorpio, snow tower, mino, zuma, ancient (shiva), harridan, EC
- dla wszystkich lokacji również sprawdzono i polepszono wyrzucanie po relogu/kiku (nie zawsze na sam dół)
- dla wszystkich lokacji również sprawdzono i polepszono wyrzucanie po relogu/kiku (nie zawsze na sam dół)
Re: Zmiany
Aby formalności stało się zadość przedstawiam wprowadzone zmiany:
- kick z KR Monastery -> CrossHall2
- kick z KR Magmy -> LavaMaze2
- dodanie opcji teleportu do CrossHall2 i LavaMaze2 w Eye Of Dragon
- minimalne zwiększenie ilości mobów na Ship (od f2 do (włącznie) z KR)
- możliwość używania RT/Ring na statku (ship) - poza ostatnim F i KR
- stworzone itemy dla lokacji Hero (tak wiem, jeszcze nigdzie nie są
widoczne i nie ma ich w dropie, ale wkrótce będą)
- zmniejszenie ilości mobów na lokacji Hero
(Zmiany wejdą w życie wraz z najbliższym restartem serwera)
- kick z KR Monastery -> CrossHall2
- kick z KR Magmy -> LavaMaze2
- dodanie opcji teleportu do CrossHall2 i LavaMaze2 w Eye Of Dragon
- minimalne zwiększenie ilości mobów na Ship (od f2 do (włącznie) z KR)
- możliwość używania RT/Ring na statku (ship) - poza ostatnim F i KR
- stworzone itemy dla lokacji Hero (tak wiem, jeszcze nigdzie nie są
widoczne i nie ma ich w dropie, ale wkrótce będą)
- zmniejszenie ilości mobów na lokacji Hero
(Zmiany wejdą w życie wraz z najbliższym restartem serwera)