Zmiany Empire Revolution
Re: Zmiany Empire Revolution
11.03.2018r.
- Dodano jednego moba do wynajęcia dla graczy 30+ oraz dwa dla graczy 40+
- Zmodyfikowano droplistę na korzyść bossów
- Wprowadzono moby strzelające na f1 Mino(jaskinia w DreadDesert) oraz zwiększono im niektóre ADV
- Dodanie Questu na drugą rangę
Zmiany będą widoczne dopiero po restarcie.
- Dodano jednego moba do wynajęcia dla graczy 30+ oraz dwa dla graczy 40+
- Zmodyfikowano droplistę na korzyść bossów
- Wprowadzono moby strzelające na f1 Mino(jaskinia w DreadDesert) oraz zwiększono im niektóre ADV
- Dodanie Questu na drugą rangę
Zmiany będą widoczne dopiero po restarcie.
Re: Zmiany Empire Revolution
14.03.2018r.
- Dodano drugi common do potionerów w King'sLanding oraz Meereen
- Dodano drugi common do potionerów w King'sLanding oraz Meereen
Re: Zmiany Empire Revolution
16.03.2018r.
Zwiększenie dropu golda z mobów (w zależności od bazowej ilości golda, którą dropiły. 0~40%)
Suby oraz bossy dropią teraz minimum 6 potów z szansą 100%
Suby oraz bossy dropią teraz gotówkę z szansą 100%
Zwiększenie dropu golda z mobów (w zależności od bazowej ilości golda, którą dropiły. 0~40%)
Suby oraz bossy dropią teraz minimum 6 potów z szansą 100%
Suby oraz bossy dropią teraz gotówkę z szansą 100%
Re: Zmiany Empire Revolution
18.03.2018r.
Mała korekta dropów alchemicznych dla lokacji średnio-wysokopoziomowych
Mała korekta dropów alchemicznych dla lokacji średnio-wysokopoziomowych
Re: Zmiany Empire Revolution
20.03.2018r.
Przeniesiono att phantom z IronGlove do HeroBracelet, obniżono ac IronGlove o 0-1, dodano 1% ssania do IronGlove
Zmniejszono ac mobów na ship
Nieznacznie obniżono ac lokacji Stone
Nieznacznie obniżono obrażenia GiantScorpiona
Nieznacznie obniżono Obrażenia DragonSnake
Zmniejszono odporność na ataki magiczne SnakeLorda
Przeniesiono att phantom z IronGlove do HeroBracelet, obniżono ac IronGlove o 0-1, dodano 1% ssania do IronGlove
Zmniejszono ac mobów na ship
Nieznacznie obniżono ac lokacji Stone
Nieznacznie obniżono obrażenia GiantScorpiona
Nieznacznie obniżono Obrażenia DragonSnake
Zmniejszono odporność na ataki magiczne SnakeLorda
Re: Zmiany Empire Revolution
20.03.2018r.
Osiągnięcie/zadanie nr 45 dla osób, które zdobyły już pierwszą rangę będzie możliwe do odblokowania po kliknięciu go w menu D
Kamień runiczny dla BloodRune(Greater) został przeniesiony w obrębie tej samej lokacji w nieco bezpieczniejsze i łatwiej dostępne miejsce
Dodanie nowego Questu (lista Questów zostanie zaktualizowana po restarcie)
Dodanie bonusowych giftów za wykonanie DailyQuestów dostosowanych do każdej z klas
Lekkie zwiększenie szansy na drop na lokacjach Ship oraz StoneAncestral
Zmiany będą widoczne po restarcie (jutro 21 marca)*
Osiągnięcie/zadanie nr 45 dla osób, które zdobyły już pierwszą rangę będzie możliwe do odblokowania po kliknięciu go w menu D
Kamień runiczny dla BloodRune(Greater) został przeniesiony w obrębie tej samej lokacji w nieco bezpieczniejsze i łatwiej dostępne miejsce
Dodanie nowego Questu (lista Questów zostanie zaktualizowana po restarcie)
Dodanie bonusowych giftów za wykonanie DailyQuestów dostosowanych do każdej z klas
Lekkie zwiększenie szansy na drop na lokacjach Ship oraz StoneAncestral
Zmiany będą widoczne po restarcie (jutro 21 marca)*
Re: Zmiany Empire Revolution
22.03.2018r.
1. Zniesiono wymagania poziomowe do zadań (questy pod 'D')
2. Zadanie nr 14 - "wygraj jakąkolwiek sumę na loterii" zmieniono na "wygraj jakąkolwiek sumę na loterii lub zagraj 100x na loterii" - należy wykonać jedno lub drugie
3. Zmieniono zadanie nr 11, które powiązane było z Newbie Systemem - teraz zadanie brzmi: "Znajdź posąg na mrówkach"
4. Postawiono w King's Landing w safe room NPC ( Professions Master) od którego możecie dowiedzieć się wszystkich składników potrzebnych do wykonania jakiegokolwiek przedmiotu, które można wykonać u klasowych mistrzów (Alchemia / Sztuka magii / Kowalstwo); np. teraz wojownik będzie mógł sprawdzić potrzebne matsy dla tao do wykonania drugów
5. Dodano jedno dodatkowe źródło armorów na 36lvl
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
1. Zniesiono wymagania poziomowe do zadań (questy pod 'D')
2. Zadanie nr 14 - "wygraj jakąkolwiek sumę na loterii" zmieniono na "wygraj jakąkolwiek sumę na loterii lub zagraj 100x na loterii" - należy wykonać jedno lub drugie
3. Zmieniono zadanie nr 11, które powiązane było z Newbie Systemem - teraz zadanie brzmi: "Znajdź posąg na mrówkach"
4. Postawiono w King's Landing w safe room NPC ( Professions Master) od którego możecie dowiedzieć się wszystkich składników potrzebnych do wykonania jakiegokolwiek przedmiotu, które można wykonać u klasowych mistrzów (Alchemia / Sztuka magii / Kowalstwo); np. teraz wojownik będzie mógł sprawdzić potrzebne matsy dla tao do wykonania drugów
5. Dodano jedno dodatkowe źródło armorów na 36lvl
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Re: Zmiany Empire Revolution
23.03.2018r.
Dodane zostały ReforgePoints, które zastąpią bezpośredni koszt w punktach Integral w procesie przekuwania przedmiotów na nowo. ReforgePoints będą dostępne do kupienia zarówno u Mistrza Kowalstwa(War) w Border, jak i u Mistrza Profesji(All klasy) w King's Landing Safe. Koszt każdego ReforgePoint, to 1 pkt Integral.
Od teraz w procesie przekuwania przedmiotów gracz uzyska co najmniej rzadkość Excellent i kolejne przekucia nie spowodują spadku poniżej tej rzadkości. Oznacza to, że przekucie przedmiotu typu Common gwarantuje uzyskanie przedmiotu o lepszej rzadkości.
Koszt przekucia przedmiotu (teraz w ReforgePointsach zamiast w Integralach) został lekko zwiększony.
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Dodane zostały ReforgePoints, które zastąpią bezpośredni koszt w punktach Integral w procesie przekuwania przedmiotów na nowo. ReforgePoints będą dostępne do kupienia zarówno u Mistrza Kowalstwa(War) w Border, jak i u Mistrza Profesji(All klasy) w King's Landing Safe. Koszt każdego ReforgePoint, to 1 pkt Integral.
Od teraz w procesie przekuwania przedmiotów gracz uzyska co najmniej rzadkość Excellent i kolejne przekucia nie spowodują spadku poniżej tej rzadkości. Oznacza to, że przekucie przedmiotu typu Common gwarantuje uzyskanie przedmiotu o lepszej rzadkości.
Koszt przekucia przedmiotu (teraz w ReforgePointsach zamiast w Integralach) został lekko zwiększony.
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Re: Zmiany Empire Revolution
24.03.2018r.
Wzbogacenie dropu alchemicznego na lokacji Asshai
Zwięszenie ilości mobów (w tym mrówek) na lokacji Asshai, wydawała się strasznie pusta
Dodanie wymagań poziomowych do Alchemii
Zmniejszono czas napełniania się kamieni runicznych po zakończeniu czerpania runy z 5 do 3 minut.
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Wzbogacenie dropu alchemicznego na lokacji Asshai
Zwięszenie ilości mobów (w tym mrówek) na lokacji Asshai, wydawała się strasznie pusta
Dodanie wymagań poziomowych do Alchemii
Zmniejszono czas napełniania się kamieni runicznych po zakończeniu czerpania runy z 5 do 3 minut.
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Re: Zmiany Empire Revolution
25.03.2018r.
Dodano wymóg poziomowy (49 lvl + ) do wejścia na lokację Shadow Labirynth
Lekkie zwiększenie dropu reliktów do wywoływania wojen Invasion(TS) oraz Invasion(Sabuk)
Zmieniono minimalny wymóg posiadanego expa przy tworzeniu WisdomRune z 1% na 5%.
Dodano bonus do dotacji (2x RocketFuel* za każde wydane 25zł), promocja obowiązuje od 02.04 do 16.04
*RocketFuel to nowy rodzaj mocnego druga hybrydowego dostępnego obecnie jedynie jako bonus do dotacji, jego statystyki znajdziecie w poradniku do Mikstur i Drugów
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Dodano wymóg poziomowy (49 lvl + ) do wejścia na lokację Shadow Labirynth
Lekkie zwiększenie dropu reliktów do wywoływania wojen Invasion(TS) oraz Invasion(Sabuk)
Zmieniono minimalny wymóg posiadanego expa przy tworzeniu WisdomRune z 1% na 5%.
Dodano bonus do dotacji (2x RocketFuel* za każde wydane 25zł), promocja obowiązuje od 02.04 do 16.04
*RocketFuel to nowy rodzaj mocnego druga hybrydowego dostępnego obecnie jedynie jako bonus do dotacji, jego statystyki znajdziecie w poradniku do Mikstur i Drugów
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Re: Zmiany Empire Revolution
27.03.2018r.
Udostępniono system recek. Stosowne NPC znajdziecie w domku w Oasis oraz Zarcanium.
Zmiany będą widoczne po restarcie.
Udostępniono system recek. Stosowne NPC znajdziecie w domku w Oasis oraz Zarcanium.
Zmiany będą widoczne po restarcie.
Re: Zmiany Empire Revolution
29.03.2018r.
Minimalne zwiększenie wymagań PD dla kolejnych progów kowalstwa
Udostępniono możliwość odblokowania poziomów maestrii kowalstwa (0-5) (poświęcając pewną ilość PD w kowalstwie będzie można uzyskać obniżone koszty przekucia itemów w ReforgePoint’ach).
Każdy kolejny poziom maestrii kowalstwa będzie zmniejszał koszt przekucia przedmiotów o 2 Reforge Point’y za każdy poziom przekuwanego itemu powyżej poziomu 40.
Poniżej prezentujemy szczegółowy przykład, by lepiej to zobrazować:
0. brak maestrii:
- 50lv -> 300 RP
- 65lv -> 600 RP
1. poziom maestrii:
- 50lv -> 280 RP
- 65lv -> 550 RP
2. poziom maestrii:
- 50lv -> 260 RP
- 65lv -> 500 RP
3. poziom maestrii:
- 50lv -> 240 RP
- 65lv -> 450 RP
4. poziom maestrii:
- 50lv -> 220 RP
- 65lv -> 400 RP
5. poziom maestrii:
- 50lv -> 200 RP
- 65lv -> 350 RP
Zmniejszono drop AncientPage(Town) z ThunderZombie
Obniżenie ceny sprzedaży AncientPage(Town) oraz TownTeleport do NPC
Dodano gemy wskrzeszające (Jewele, GreatJewele oraz SupremeJewele) do dropu niektórych Bossów i subów
Dodano receptury do craftingu statystyk do bossów
Zwiększono drop charmów (clarity,devotion,illumination) z bossów
Unormowano drop zwojów Integral z subów oraz Bossów - jest to w ogólności znaczące zwiększenie ich dropu.
Dodano kolejną porcję Questów oraz zaktualizowano ich listę
Zwiększono drop DrugReceipt(Storm)
Upłynniono skalowanie Shaman’a wraz z poziomami (trzeci mob Tao) – teraz powinien mieć płynniejsze przejście statystyk między swoją początkową, a końcową formą DarkShamana lub EliteShamana (generalnie buff)
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Minimalne zwiększenie wymagań PD dla kolejnych progów kowalstwa
Udostępniono możliwość odblokowania poziomów maestrii kowalstwa (0-5) (poświęcając pewną ilość PD w kowalstwie będzie można uzyskać obniżone koszty przekucia itemów w ReforgePoint’ach).
Każdy kolejny poziom maestrii kowalstwa będzie zmniejszał koszt przekucia przedmiotów o 2 Reforge Point’y za każdy poziom przekuwanego itemu powyżej poziomu 40.
Poniżej prezentujemy szczegółowy przykład, by lepiej to zobrazować:
0. brak maestrii:
- 50lv -> 300 RP
- 65lv -> 600 RP
1. poziom maestrii:
- 50lv -> 280 RP
- 65lv -> 550 RP
2. poziom maestrii:
- 50lv -> 260 RP
- 65lv -> 500 RP
3. poziom maestrii:
- 50lv -> 240 RP
- 65lv -> 450 RP
4. poziom maestrii:
- 50lv -> 220 RP
- 65lv -> 400 RP
5. poziom maestrii:
- 50lv -> 200 RP
- 65lv -> 350 RP
Zmniejszono drop AncientPage(Town) z ThunderZombie
Obniżenie ceny sprzedaży AncientPage(Town) oraz TownTeleport do NPC
Dodano gemy wskrzeszające (Jewele, GreatJewele oraz SupremeJewele) do dropu niektórych Bossów i subów
Dodano receptury do craftingu statystyk do bossów
Zwiększono drop charmów (clarity,devotion,illumination) z bossów
Unormowano drop zwojów Integral z subów oraz Bossów - jest to w ogólności znaczące zwiększenie ich dropu.
Dodano kolejną porcję Questów oraz zaktualizowano ich listę
Zwiększono drop DrugReceipt(Storm)
Upłynniono skalowanie Shaman’a wraz z poziomami (trzeci mob Tao) – teraz powinien mieć płynniejsze przejście statystyk między swoją początkową, a końcową formą DarkShamana lub EliteShamana (generalnie buff)
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Re: Zmiany Empire Revolution
02.04.2018r.
Na DesertTunnel1 oraz DesertTunnel2(Dino) zmieniono rodzaje mobów. Od teraz są tylko: Predator, Abelizaur, Velociraptor
Zmiany będą widoczne po restarcie.
Na DesertTunnel1 oraz DesertTunnel2(Dino) zmieniono rodzaje mobów. Od teraz są tylko: Predator, Abelizaur, Velociraptor
Zmiany będą widoczne po restarcie.
Re: Zmiany Empire Revolution
02.04.2018r.
Podniesiono statystyki HeroBracelet o 1-1dc, zwiększono durability tego samego itemu o 2
Dodano guarda do asshai przy teleporcie
Zmiany będą widoczne po restarcie.
PS. Dodam tylko, że itemy warowe mają ukryte ssanie, z reguły czym większy wymóg lvl, tym więcej go jest, niemniej istnieją wyjątki w przyroście i z pewnościa HeroBracelet do nich należy.
Podniesiono statystyki HeroBracelet o 1-1dc, zwiększono durability tego samego itemu o 2
Dodano guarda do asshai przy teleporcie
Zmiany będą widoczne po restarcie.
PS. Dodam tylko, że itemy warowe mają ukryte ssanie, z reguły czym większy wymóg lvl, tym więcej go jest, niemniej istnieją wyjątki w przyroście i z pewnościa HeroBracelet do nich należy.
Re: Zmiany Empire Revolution
04.04.2018r.
Obniżenie wymagań na ostatnim etapie Questu: Nauki mistrza (5 lvl skilla)
Ogromny buff dla broni warowych:
1)lvl 20-35:
a)Statystyka minimalna bez zmian
b)Statystyka maksymalna +2 co każdy odpowiednik
- Dla przykładu broń na 20 ma 0-2dc więcej
- Dla przykładu broń na 35 ma 0-8dc więcej
2)lvl 40+
a)Statystyka minimalna uległa pomniejszeniu o 1
b)Statystyka maksymalna +2 co każdy odpowiednik
- Dla przykładu broń na 40 ma -1dc minimalnego i +10dc maksymalnego
- Dla przykładu broń na 70 ma -7dc minimalnego i +22dc maksymalnego
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera
Obniżenie wymagań na ostatnim etapie Questu: Nauki mistrza (5 lvl skilla)
Ogromny buff dla broni warowych:
1)lvl 20-35:
a)Statystyka minimalna bez zmian
b)Statystyka maksymalna +2 co każdy odpowiednik
- Dla przykładu broń na 20 ma 0-2dc więcej
- Dla przykładu broń na 35 ma 0-8dc więcej
2)lvl 40+
a)Statystyka minimalna uległa pomniejszeniu o 1
b)Statystyka maksymalna +2 co każdy odpowiednik
- Dla przykładu broń na 40 ma -1dc minimalnego i +10dc maksymalnego
- Dla przykładu broń na 70 ma -7dc minimalnego i +22dc maksymalnego
Wszystkie zmiany będą widoczne po restarcie serwera