Zmiany Empire Revolution

Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » wt lis 05, 2019 9:25 pm

05.11.2019r.

Zmiany w limicie osób w gildiach
Zwiększenie limitu osób w gildiach 16 -> 18

Kompleksowe zmiany wymaganych ziół oraz składników w recepturach na drugi. Zmiana na korzyść warów
Zmiana jest na tyle skomplikowana, że przedstawiamy jedynie schematyczną tabelę obrazującą nowy rozkład ziół/składników

Kod: Zaznacz cały

OBECNE	Herb	Ingredient
ManaDrug(Excellent)	1	1
NatureDrug(Excellent)	2	2
SpiritDrug(Excellent)	2	2
ImpactDrug(Excellent)	3	2
StormDrug(Excellent)	3	3
StaminaDrug(Excellent)	4	1
		
NOWE	Herb	Ingredient
ManaDrug(Excellent)	2	2
NatureDrug(Excellent)	1	2
SpiritDrug(Excellent)	4	3
ImpactDrug(Excellent)	3	1
StormDrug(Excellent)	2	1
StaminaDrug(Excellent)	2	3
Zmiany w ilości składniów wymaganych do tworzenia ekstraktów
Ekstrakty będą wymagać znowu 10 ziół/składników zamiast 8 (rewert)

Mała zmiana wyważająca wzajemny stosunek dropu receptur na stroil oraz wgo
Lekkie zwiększenie dropu DrugReceipt(Strength) oraz lekkie zmniejszenie dropu DrugReceipt(WGO), aby ich drop był bardziej do siebie zbliżony

Małe zmiany w dropie SubBossów
Lekkie zmniejszenie dropu HybridPotionReceipt
Zmniejszenie dropu IngredientBagów z Subbossów z 1/1 do 1/2


Zmiana z receptami na potiony hybrydowe
Zmniejszenie ilości potionów pobieranych oraz produkowanych przy realizacji recept na potiony hybrydowe ze (100 i 100 -> 100) do (75 i 75 -> 75)

Zmiany w woreczkach
Zwiększona szansa na pozyskanie składników wykorzystywanych w drugach warowych z IngredientBagów

Zmiany w dropie ziół z HerbPlantów
Znaczne zwiększenie dropu herbów wykorzystywanych w recepturach warowych drugów, przy jednoczesnym zmniejszeniu dropu herbów wykorzystywanych do produkcji innych dragów.

Zmiany z woreczkami na lokacjach do expa
Zmniejszenie częstotliwości dropu IngredientBagów na lokacjach przeznaczonych do expienia
Zmiana poziomu IngredientBagów dropionych na lokacji Rot z Excellent na Superior


Zmiana statystyk drugów zwykłych oraz klasowych. Zwiększenie siły w początkowej fazie gry, osłabienie w późniejszej. Zwiększenie znaczenia drugów klasowych.
Dokładna rozpiska zmian:

SpiritDrug(Common) 15 -> 20 MS
SpiritDrug(Enhanced) 23 -> 24 MS
SpiritDrug(Superior) 30 -> 29 MS
SpiritDrug(Excellent) 45 -> 35 MS
SpiritDrug(Flawless) 60 -> 42 MS

TaoistDrug(Common) 18 -> 24 MS
TaoistDrug(Enhanced) 26 -> 32 MS
TaoistDrug(Superior) 38- > 41 MS
TaoistDrug(Excellent) 53 -> 53 MS
TaoistDrug(Flawless) 75 -> 68 MS
-------------------------------------------------------------
NatureDrug(Common) 13 -> 18 MN
NatureDrug(Enhanced) 20 -> 22 MN
NatureDrug(Superior) 26 -> 26 MN
NatureDrug(Excellent) 39 -> 31 MN
NatureDrug(Flawless) 52 -> 37 MN

WizardDrug(Common) 16 -> 22 MN
WizardDrug(Enhanced) 22 -> 28 MN
WizardDrug(Superior) 33 -> 36 MN
WizardDrug(Excellent) 46 -> 47 MN
WizardDrug(Flawless) 65 -> 60 MN
----------------------------------------------------------
ImpactDrug(Common) 11 -> 16 DC
ImpactDrug(Enhanced) 17 -> 19 DC
ImpactDrug(Superior) 22 -> 22 DC
ImpactDrug(Excellent) 33 -> 27 DC
ImpactDrug(Flawless) 44 -> 32 DC

WarriorDrug(Common) 13 -> 19 DC
WarriorDrug(Enhanced) 19 -> 24 DC
WarriorDrug(Superior) 28 -> 31 DC
WarriorDrug(Excellent) 39 -> 40 DC
WarriorDrug(Flawless) 55 -> 52 DC
-----------------------------------------------------------------


Zmniejszenie cen sprzedaży drugów zwykłych oraz klasowych (zasadniczo powrót do starych cen)
Drugi zwykłe:
Common: 5k (bez zmian)
Enhanced: 12,5 -> 8k
Superior: 17,5 -> 12k
Excellent 30 -> 20k
Flawless 47,5 -> 35k

Drugi klasowe (Warrior/Wizard/Taoist):
Common 10k (bez zmian)
Enhanced 25 -> 16k
Superior 35 -> 24k
Excellent 60 -> 40k
Flawless 95 -> 70k

Zmiany w poradnikach na forum
Zaktualizowanie poradnika o miksturach i drugach (nowe drugi z którymi zetknęliście się na eventach zostaną dodane nieco później do listy)

Zmiany w ringach eventowych z BuryTheDead
Ringi z eventu BuryTheDead nie mają już wymogów lvl (są na 2 tygodnie)
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » śr lis 06, 2019 11:25 pm

06.11.2019r.

BGM do Eventu
Dodanie ścieżki dźwiękowej do Arena Eventu *

Wymagane uruchomienie Autopatchera*
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » śr lis 13, 2019 7:25 pm

13.11.2019r.

Zawsze udane refy broni
Dodano nowego kowala, który gwarantuje 100% szansy powodzenia refów broni za odpowiednią opłatą w złocie, Integralach oraz BIO. NPC znajdziecie w Forbidden Forest <155,550>. Aby skorzystać z usług kowala wymagany jest conajmniej poziom 40.

QoL dla Taoistów - Mistrz Alchemii
Wprowadzono możliwość produkcji wielu produktów alchemicznych (m.in. drugów itp.) jednym kliknięciem.
Dostępne mnożniki to x1, x3, x5, x10. Możliwe jest wielokrotne powtarzanie tych operacji.
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » pn lis 18, 2019 7:49 pm

18.11.2019r.

Doprecyzowanie regulaminu serwera
Rozszerzono regulamin serwera w §11 oraz §12, aby zachować porządek na serwerze i zapobiec potencjalnym nadużyciom.
Doprecyzowano §9 punkt 3 doprecyzowując okresy świąteczne.
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » pn gru 02, 2019 2:04 pm

2.12.2019r.

Aktualizacja poradnika
Zaktualizowanie poradnika o ulepszaniu przedmiotów uwzględniając ostatnio dodanego kowala.
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » czw gru 19, 2019 10:35 pm

19.12.2019r.

Dodano do pobrania mapę Eventową oraz muzykę świąteczną*

*Wymagane użycie Autopatchera
Awatar użytkownika
Hades
GameMaster
GameMaster
Posty: 224
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:39 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Hades » ndz gru 29, 2019 7:41 pm

29.12.2019r.

Zmieniono grafiki następujących mobów, ze względu na ich wielkość lub konieczność używania shiftu przy biciu:*
- Gargoyle
- SteelWarrior
- HellWarrior
- InfernalZombie

*Zmiany będą widoczne po restarcie
Awatar użytkownika
Hades
GameMaster
GameMaster
Posty: 224
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:39 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Hades » ndz sty 05, 2020 7:51 pm

05.01.2020r.

Zmieniono skrypty następujących bossów:
- HeroPrince
- FrozenGuardian
- RootsOfEternity
- MonasteryKing
- WingedHarridan
- PestilentScorpion

Zmiany obowiązują od pojawienia się tego posta.
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » pn sty 06, 2020 1:07 pm

06.01.2020r.

Korekta błędnych wpisów do droplisty oraz jej zmiany w bossach wysokiego poziomu. WingedHarridan zgodnie z pierwotnym założeniem zostaje wyniesiony do poziomu powyżej Echidny, DevilKinga oraz MinoTaurusa

PestilentScorpion
usunięto Buty 65

WingedHarridan
usunięto buty 61
usunięto broń 60
usunięto ring 62
usunięto rarową bracę 64(i tak nie była widoczna z powodu błędu)

dodano buty 65
dodano bracę 64
dodano ring 65


MonasteryKing
usunięto rarowy neck 70
dodano rarową bracę 64

Echidna
usunięto hełm 61

MinoTaurus
dodano neck 63 (wcześniej miał być już w dropie, jednak nie był widoczny z powodu błędu)

Zmiany statystyk WingedHarridana oraz PestilentScorpiona, aby dostosować ich poziom do obecnych realiów

WingedHarridan
AC 65-65 -> 90-90
MR 100 -> 130
ADV Ice/Fire 3 -> 4

PestilentScorpion
AC 60-60 -> 220-220

Zmiana siły mobów na HarridanTower w celu dostosowania ich do nowego poziomu Bossa
Zwiększenie skalowania siły mobów na HarridanTower wraz z każdym kolejnym piętrem. Siła mobów w KR równa sile mobów z ostatniego piętra.

W bliskiej przyszłości w zależności od potrzeb możliwe są jeszcze zmiany i dostosowywanie bossów kategorii Hero/Pestilent
*Cache droplisty bossów zostanie przeładowane po restarcie
*Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » pt sty 10, 2020 9:50 pm

10.01.2020r.
Przeprowadzamy wstępne działania w celu sprzętowej redukcji potencjalnych lagów

Lekkie zróżnicowanie czasu respu mobów na niektórych lokacjach w celu zmniejszenia możliwych "lagów" mogących wystąpić w momentach gdy moby respią
Lekkie zróżnicowanie czasu respu mobów na lokacjach (głównie lokacje przeznaczone do expa, lokacje często uczęszczane)

Zmniejszenie ilości mobów na wybranych lokacjach, gdzie jest ich zbyt wiele bez większego celu
Zmniejszenie ilości mobów o ~10% na lokacjach:

DemonCave(2)-4
DemonCave(2)-5
DemonCave2-2
DemonCave3-2
DemonCave4-1
DemonCave4-2


*Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » ndz sty 12, 2020 1:05 pm

12.01.2020r.

Lekkie wzmocnienie peta taosowego EliteBone ze względu na jego słabe skalowanie z poziomami *
EliteBone
AC zwiększone o (5-5)
DC zwiększone o (5-0)


*Zmiana będzie widoczna po restarcie
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » pn lut 03, 2020 10:33 pm

3.02.2020r.

Małe zmiany na Ancient Monastery związane z gęstością mobów

Monastery F1 - ilość mobów -10%
Monastery F4 - zmniejszony promień respu mobów by respiły bardziej równomiernie
Monastery F5 - ilość mobów +10%


Małe zmiany związane z częstotliwością respu lepszych TreasureChestów oraz ich występowania

Monastery F4 - drop ruby zamiast emerald
DemonCave5 - drop ruby zamiast emerald

Treasure Chesty(Ruby+) czas respu skrócony (o 33%)

Aktualizacja Poradników na forum
Aktualizacja informacji w poradniku do Kowalstwa

*Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Awatar użytkownika
Hades
GameMaster
GameMaster
Posty: 224
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:39 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Hades » śr lut 12, 2020 7:31 pm

12.02.2020r.

Mała korekta statystyk
Poprawiono dolne MC SplendidRinga(ring 65 wiz) z 7 na 9. *

Nowy Quest z serii Legend
Udostępniono nowy mini Quest "Legenda Ōmukade"

Aktualizacje na stronie www
Zaktualizowano listę Questów

*Powyższa zmiana będzie widoczna po restarcie
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » sob lut 15, 2020 1:30 pm

Post został napisany raz jeszcze ze względu na konieczność przywrócenia stanu forum z dnia poprzedniego
14.02.2020r.

QoL - aktualizacja Mistrza Profesji
Dostosowano wyświetlane u NPC Mistrza Profesji (w King's Landing Safe) wymagane ilości Reforge Point'ów oraz mnożniki składników zgodnie z niedawnymi zmianami związanymi z przekuwaniem przedmiotów. Teraz każdy bez względu na klasę może obliczyć ilość wymaganych składników przy użyciu interaktywnego kalkulatora u Mistrza Profesji.
Awatar użytkownika
Eter
GameMaster
GameMaster
Posty: 465
Rejestracja: czw paź 06, 2016 11:31 pm

Re: Zmiany Empire Revolution

Post autor: Eter » sob lut 29, 2020 3:45 pm

29.02.2020r.

Nowy plik w dziale Download na stronie www
Dodano możliwość pobrania z naszych serwerów zestawu bibliotek poprawiających płynność gry na Windows 10. Pliki zostały udostępnione przez użytkownika forum o nicku Ospa. Pliki są raczej czyste, ale używacie je na własną odpowiedzialność.

Po pobraniu, pliki należy wypakować do głównego folderu gry. Gra będzie się uruchamiać przez 1-2minuty, którym towarzyszy czarny ekran zanim wystartuje.
ODPOWIEDZ