Zmiany Empire Revolution
Re: Zmiany Empire Revolution
16.01.2019r.
Dodano kilka plików map i ścieżki dźwiękowe do nadchodzącego eventu *
Podmieniono muzykę w King'sLanding Safe (ze świątecznej) *
*Wymagane użycie autopatchera
Dodano kilka plików map i ścieżki dźwiękowe do nadchodzącego eventu *
Podmieniono muzykę w King'sLanding Safe (ze świątecznej) *
*Wymagane użycie autopatchera
Re: Zmiany Empire Revolution
15.02.2019r.
Dodano kilka plików map i ścieżki dźwiękowe do nadchodzącego eventu *
*Wymagane użycie autopatchera
Dodano kilka plików map i ścieżki dźwiękowe do nadchodzącego eventu *
*Wymagane użycie autopatchera
Re: Zmiany Empire Revolution
24.02.2019r.
Korekta nazwy teleportu na Asshai na kamieniu teleportacyjnym w WoomyonWoods *
Relog z Asshai będzie teraz wyrzucał do WoomyonWoods *
Zmiana statystyk Avenger'a: *
[DC] 49-101 -> 50-105
[MALL] 45-63 -> 25-45
Slave Avenger został przebudzony i będzie się pojawiał by mścić się za śmierć swoich braci Slave.
Otwieranie i zamykanie wrót do Slave Avengera będzie poprzedzone globalnym komunikatem.
Wrota pojawiają się na mapie SlaveChamber.
Wrota są aktywne przez 12h bez względu na restarty/śmierć bossa.
Dodano mapę SlaveAvengera do Autopatchera *
*Wymagane użycie autopatchera
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Korekta nazwy teleportu na Asshai na kamieniu teleportacyjnym w WoomyonWoods *
Relog z Asshai będzie teraz wyrzucał do WoomyonWoods *
Zmiana statystyk Avenger'a: *
[DC] 49-101 -> 50-105
[MALL] 45-63 -> 25-45
Slave Avenger został przebudzony i będzie się pojawiał by mścić się za śmierć swoich braci Slave.
Otwieranie i zamykanie wrót do Slave Avengera będzie poprzedzone globalnym komunikatem.
Wrota pojawiają się na mapie SlaveChamber.
Wrota są aktywne przez 12h bez względu na restarty/śmierć bossa.
Dodano mapę SlaveAvengera do Autopatchera *
*Wymagane użycie autopatchera
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
28.02.2019r.
HeroPrince
- Zmniejszono częstotliwość rzucania lodu o 50%
- Podniesiono nieznacznie mr
- Podniesiono adv wind o 1
- Zwiększono częstotliwość skoku o 33%
HeroPrince
- Zmniejszono częstotliwość rzucania lodu o 50%
- Podniesiono nieznacznie mr
- Podniesiono adv wind o 1
- Zwiększono częstotliwość skoku o 33%
Re: Zmiany Empire Revolution
3.03.2019r.
Naprawiono wygląd HolyCow *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Naprawiono wygląd HolyCow *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
16.03.2019r.
Naprawiono błąd z relogowaniem na mapie AncientMonastery *
Dodano kilka plików do Autopatchera dla nadchodzącej zawartości*
* Wymagane użycie Autopatchera
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Naprawiono błąd z relogowaniem na mapie AncientMonastery *
Dodano kilka plików do Autopatchera dla nadchodzącej zawartości*
* Wymagane użycie Autopatchera
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
20.03.2019r.
Na początku edycji wprowadziliśmy kilka ułatwień dla wizów (adv/dis), aby bossy i suby nieosiągalne przez wizów na poprzednich edycjach były możliwe do zabicia lub aby wiz mógł wspierać wara dodatkowymi obrażeniami. Przyznajemy się, że suby/bossy dotychczas były bardziej testowane pod kątem warów, dlatego teraz po testach obrażeń wizowych zdecydowaliśmy się na kilka zmian balansujących, które nieco wyrównają możliwość zabijania niektórych bossów/subów względem głównie klas war/wiz i jednocześnie nie wyeliminują pierwotnego założenia zwiększenia przydatności wizów na lepszych bossach. Bossy najwyższego poziomu wymagają większego przetestowania, więc za jakiś czas można się spodziewać u nich pewnych osłabień lub wzmocnień w zależności od potrzeb. Poniższe zmiany dotyczą wszystkich klas postaci.
AquaTaurus
ADV Holy 1->2
MinoTaurus
ADV Fire 2->4,
ADV Dark 2->4,
MR 110->135
HeroKing
ADV Holy 2->3
ADV Light2->3
ADV Fire 5->4
MR 200->195
HeroSummoner
ADV Holy 2->3
MR 200->205
Echidna
ADV Dark 3->4
Fire 3->4
MR 170->185
Tadanga
ADV wind 3->4
AC 135->140
MR 140->145
zmniejszenie szansy na resp mobów
zmniejszenie ilości respionych mobów
lekkie zmniejszenie siły respionych mobów
lekkie zmniejszenie heala
zmniejszenie szansy na przyciągnięcie
SnakeLord
MR 45->60
WingedDemonLord
ADV Fire 3->4
HP 65k->60k
AC 175->165
ScorpionKing
ADV Holy 1->2
StoneKing
ADV Dark 2->3
AC 80->70
MR 70->65
DesertDemon
AC 90->80
MR 85->75
IceKing
ADV Fire 2->3
AC 155 -> 135
MR 140->120
WingedHarridan
ADV Fire 2->3
EvilThug
ADV Wind 3->4
MR 70->85
DevilKing
MR 170->185
InfernalKing
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
MonasteryKing
wymiana jednego mobu w respie na CavalierMonk'a
MR 170->175
PestilentScorpion
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
FrozenLord
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
Ugluk
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
MadTongs
ADV Dark 2->3
ADV Light 0->2
MR 100 -> 95
DeathExecutor
AC 60 -> 80
MR 100-> 90,
ADV Dark 5->4
ADV Holy 5->4
ADV Fire 5->4
zwiekszenie ogólnej szansy na drop o +25%
SlaveAvenger
ADV Holy 0->2
MR 120->135
lekkie zmniejszenie częstotliwości przyciągnięcia i skoku
TimeRingBox dodany do dropu
VersatileArmor (F/M) dodane do dropu
lekkie zmniejszenie szansy dropu na Avanger'a
Lilith
ADV Holy 5->4
ADV Fire 5->4
MR 135->110
AC 150->110
MutatedOx
ADV Wind 1->2
MinoChief
ADV Cold -2->1
ADV Wind 1->3
ADV Holy -1->0
ADV Dark 5->4
BriskRoot
ADV Light 0->1
HarridanPrince
MR 110->125
AC 78->90
MonasteryAngel
ADV Cold 5->4
ADV Light 5->4
Phantom
AC 120-120 -> 100-120
Zmieniono wymóg poziomowy SummoningPortalu(VI): 58 lvl -> 60 lvl
Zamieniono potencjalny resp MonasteryKing na MinoTaurus w SummoningPortal(VI)
Zmieniono wymóg poziomowy czerpania BloodRune(Grand): 65 lvl -> 60 lvl
Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Na początku edycji wprowadziliśmy kilka ułatwień dla wizów (adv/dis), aby bossy i suby nieosiągalne przez wizów na poprzednich edycjach były możliwe do zabicia lub aby wiz mógł wspierać wara dodatkowymi obrażeniami. Przyznajemy się, że suby/bossy dotychczas były bardziej testowane pod kątem warów, dlatego teraz po testach obrażeń wizowych zdecydowaliśmy się na kilka zmian balansujących, które nieco wyrównają możliwość zabijania niektórych bossów/subów względem głównie klas war/wiz i jednocześnie nie wyeliminują pierwotnego założenia zwiększenia przydatności wizów na lepszych bossach. Bossy najwyższego poziomu wymagają większego przetestowania, więc za jakiś czas można się spodziewać u nich pewnych osłabień lub wzmocnień w zależności od potrzeb. Poniższe zmiany dotyczą wszystkich klas postaci.
AquaTaurus
ADV Holy 1->2
MinoTaurus
ADV Fire 2->4,
ADV Dark 2->4,
MR 110->135
HeroKing
ADV Holy 2->3
ADV Light2->3
ADV Fire 5->4
MR 200->195
HeroSummoner
ADV Holy 2->3
MR 200->205
Echidna
ADV Dark 3->4
Fire 3->4
MR 170->185
Tadanga
ADV wind 3->4
AC 135->140
MR 140->145
zmniejszenie szansy na resp mobów
zmniejszenie ilości respionych mobów
lekkie zmniejszenie siły respionych mobów
lekkie zmniejszenie heala
zmniejszenie szansy na przyciągnięcie
SnakeLord
MR 45->60
WingedDemonLord
ADV Fire 3->4
HP 65k->60k
AC 175->165
ScorpionKing
ADV Holy 1->2
StoneKing
ADV Dark 2->3
AC 80->70
MR 70->65
DesertDemon
AC 90->80
MR 85->75
IceKing
ADV Fire 2->3
AC 155 -> 135
MR 140->120
WingedHarridan
ADV Fire 2->3
EvilThug
ADV Wind 3->4
MR 70->85
DevilKing
MR 170->185
InfernalKing
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
MonasteryKing
wymiana jednego mobu w respie na CavalierMonk'a
MR 170->175
PestilentScorpion
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
FrozenLord
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
Ugluk
Do momentu dalszych testów wszystkie ADV -> 5
MadTongs
ADV Dark 2->3
ADV Light 0->2
MR 100 -> 95
DeathExecutor
AC 60 -> 80
MR 100-> 90,
ADV Dark 5->4
ADV Holy 5->4
ADV Fire 5->4
zwiekszenie ogólnej szansy na drop o +25%
SlaveAvenger
ADV Holy 0->2
MR 120->135
lekkie zmniejszenie częstotliwości przyciągnięcia i skoku
TimeRingBox dodany do dropu
VersatileArmor (F/M) dodane do dropu
lekkie zmniejszenie szansy dropu na Avanger'a
Lilith
ADV Holy 5->4
ADV Fire 5->4
MR 135->110
AC 150->110
MutatedOx
ADV Wind 1->2
MinoChief
ADV Cold -2->1
ADV Wind 1->3
ADV Holy -1->0
ADV Dark 5->4
BriskRoot
ADV Light 0->1
HarridanPrince
MR 110->125
AC 78->90
MonasteryAngel
ADV Cold 5->4
ADV Light 5->4
Phantom
AC 120-120 -> 100-120
Zmieniono wymóg poziomowy SummoningPortalu(VI): 58 lvl -> 60 lvl
Zamieniono potencjalny resp MonasteryKing na MinoTaurus w SummoningPortal(VI)
Zmieniono wymóg poziomowy czerpania BloodRune(Grand): 65 lvl -> 60 lvl
Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
21.03.2019r.
Zmieniono statystyki RuthlessRinga(warowy na 62lvl). Korekta dotyczy usunięcia właściwości velocity na rzecz standardowe dc, ac oraz ssania. Obniżono wymóg FP z 1800 na 900. *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Zmieniono statystyki RuthlessRinga(warowy na 62lvl). Korekta dotyczy usunięcia właściwości velocity na rzecz standardowe dc, ac oraz ssania. Obniżono wymóg FP z 1800 na 900. *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
23.03.2019r.
Ceny teleportów za punkty eventowe (NPC Bertrand - Valyria) do KR Mino i KR Harridan zostały ze sobą zamienione.
Ceny teleportów za punkty eventowe (NPC Bertrand - Valyria) do KR Mino i KR Harridan zostały ze sobą zamienione.
Re: Zmiany Empire Revolution
30.03.2019r.
Tym razem przyjrzeliśmy się zwykłym lokacjom pod kątem adv i dlatego w życie wchodzą następujące zmiany:
TechnologyCave
TinHammer:
ADV Fire 5 -> 4
ADV Wind 5 -> 4
MR MR 55 -> 50
CogGolem:
ADV Fire 5 -> 4
ADV Wind 5 -> 4
MR MR 60 -> 50
TinScorpion:
ADV Wind 5 -> 3
CogBlade:
ADV Fire 5 -> 3
DC DC 150-170 -> 170-170
ScorpionCave
Czas respu wszystkich mobów na każdym poziomie(prócz KR) został obniżony z 30min do 20min
Na mapie scorpów w Ginko moby na f2 zostały zastąpione mobami zwykłymi - nieulepszonymi ze względu na kolejne F.
#ALLMONSTERS:
ADV Phantom 1 -> -1
Leiurus:
ADV Fire 0 -> 1
UndeadScorpion:
ADV Cold 0 -> 1
ADV Holy 0 -> 1
Euscorpius:
ADV Fire 0 -> 1
Androctonus:
ADV Wind 0 -> 1
ADV Holy 0 -> 1
OxDeserts
Zwiększono ogólną szansę na drop o 16%
LightningOx:
ADV Wind 5 -> 4
ADV Fire 1 -> 3
FireSlingShooter:
ADV Wind 5 -> 4
ADV Cold 1 -> 3
ArmouredOx:
ADV Wind 3 -> 4
ADV Fire 1 -> 3
ADV Dark -2 -> 0
WildOx:
ADV Wind 3 -> 4
ADV Holy -2 -> 0
FuriousOx:
ADV Wind 3 -> 4
ADV Light 1 -> 3
DemonCave
ArdentWitch:
ADV Holy 3 -> 1
MinoTemple
#ALLMONSTERS:
ADV Cold x -> x+1
ADV Holy x -> x+1
ADV Wind x -> x+1
DevilTemple
WingedDevil:
ADV Cold 5 -> 4
ADV Light 5 -> 4
ADV Dark 1 -> 3
DevilThorny:
ADV Cold 5 -> 4
ADV Light 5 -> 4
ADV Dark 1 -> 3
HellWarrior:
ADV Cold 5 -> 4
ADV Light 5 -> 4
ADV Dark 5 -> 4
InfernalZombie:
ADV Dark 5 -> 4
HellShadow:
ADV Dark 5 -> 4
HarridanTower
#ALLMONSTERS:
Lvl Lvl 80 -> 100
ADV Holy 1 -> 2
HarridanGuardian:
ADV Cold 3 -> 4
ADV Light 2 -> 4
HarridanSlayer:
ADV Cold 3 -> 4
ADV Light 2 -> 4
CursedSinger:
ADV Cold 3 -> 4
ADV Light 2 -> 4
HarridanQueen:
ADV Cold 5 -> 3
ADV Light 5 -> 2
Inferno
Magma:
ADV Cold 3 -> 4
LavaSlinger:
ADV Cold 3 -> 4
FireCloakMage:
ADV Cold 3 -> 4
OrcCitadel
#ALLMONSTERS:
ADV Cold 2 -> 4
Tym razem przyjrzeliśmy się zwykłym lokacjom pod kątem adv i dlatego w życie wchodzą następujące zmiany:
TechnologyCave
TinHammer:
ADV Fire 5 -> 4
ADV Wind 5 -> 4
MR MR 55 -> 50
CogGolem:
ADV Fire 5 -> 4
ADV Wind 5 -> 4
MR MR 60 -> 50
TinScorpion:
ADV Wind 5 -> 3
CogBlade:
ADV Fire 5 -> 3
DC DC 150-170 -> 170-170
ScorpionCave
Czas respu wszystkich mobów na każdym poziomie(prócz KR) został obniżony z 30min do 20min
Na mapie scorpów w Ginko moby na f2 zostały zastąpione mobami zwykłymi - nieulepszonymi ze względu na kolejne F.
#ALLMONSTERS:
ADV Phantom 1 -> -1
Leiurus:
ADV Fire 0 -> 1
UndeadScorpion:
ADV Cold 0 -> 1
ADV Holy 0 -> 1
Euscorpius:
ADV Fire 0 -> 1
Androctonus:
ADV Wind 0 -> 1
ADV Holy 0 -> 1
OxDeserts
Zwiększono ogólną szansę na drop o 16%
LightningOx:
ADV Wind 5 -> 4
ADV Fire 1 -> 3
FireSlingShooter:
ADV Wind 5 -> 4
ADV Cold 1 -> 3
ArmouredOx:
ADV Wind 3 -> 4
ADV Fire 1 -> 3
ADV Dark -2 -> 0
WildOx:
ADV Wind 3 -> 4
ADV Holy -2 -> 0
FuriousOx:
ADV Wind 3 -> 4
ADV Light 1 -> 3
DemonCave
ArdentWitch:
ADV Holy 3 -> 1
MinoTemple
#ALLMONSTERS:
ADV Cold x -> x+1
ADV Holy x -> x+1
ADV Wind x -> x+1
DevilTemple
WingedDevil:
ADV Cold 5 -> 4
ADV Light 5 -> 4
ADV Dark 1 -> 3
DevilThorny:
ADV Cold 5 -> 4
ADV Light 5 -> 4
ADV Dark 1 -> 3
HellWarrior:
ADV Cold 5 -> 4
ADV Light 5 -> 4
ADV Dark 5 -> 4
InfernalZombie:
ADV Dark 5 -> 4
HellShadow:
ADV Dark 5 -> 4
HarridanTower
#ALLMONSTERS:
Lvl Lvl 80 -> 100
ADV Holy 1 -> 2
HarridanGuardian:
ADV Cold 3 -> 4
ADV Light 2 -> 4
HarridanSlayer:
ADV Cold 3 -> 4
ADV Light 2 -> 4
CursedSinger:
ADV Cold 3 -> 4
ADV Light 2 -> 4
HarridanQueen:
ADV Cold 5 -> 3
ADV Light 5 -> 2
Inferno
Magma:
ADV Cold 3 -> 4
LavaSlinger:
ADV Cold 3 -> 4
FireCloakMage:
ADV Cold 3 -> 4
OrcCitadel
#ALLMONSTERS:
ADV Cold 2 -> 4
Re: Zmiany Empire Revolution
30.03.2019r.
Udostępniono pełną wersję:
- Droplisty mobów/subów/bossów na lokacjach wraz z ich statystykami
- Listy przedmiotów możliwych do wytworzenia u kowala
Linki do powyższych stron będą dostępne zarówno w górnym jak i lewym panelu
Udostępniono nową instalkę gry zawierającą większość plików z autopatchera oraz patch 1.1
Usunięto link do starej instalki oraz patcha 1.1
Udostępniono pełną wersję:
- Droplisty mobów/subów/bossów na lokacjach wraz z ich statystykami
- Listy przedmiotów możliwych do wytworzenia u kowala
Linki do powyższych stron będą dostępne zarówno w górnym jak i lewym panelu
Udostępniono nową instalkę gry zawierającą większość plików z autopatchera oraz patch 1.1
Usunięto link do starej instalki oraz patcha 1.1
Re: Zmiany Empire Revolution
5.04.2019r.
Ostatnio pojawia się w grze więcej graczy zarówno powracających, jak i nowych. Dodajemy zatem na próbę dodatkowe miejsca w gildiach:
Zwiększono limit ilości osób w gildiach (z 14 do 16)
Uaktualniono treść poradnika o gildiach oraz regulamin servera zgodnie z powyższą zmianą
Ostatnio pojawia się w grze więcej graczy zarówno powracających, jak i nowych. Dodajemy zatem na próbę dodatkowe miejsca w gildiach:
Zwiększono limit ilości osób w gildiach (z 14 do 16)
Uaktualniono treść poradnika o gildiach oraz regulamin servera zgodnie z powyższą zmianą
Re: Zmiany Empire Revolution
7.04.2019r.
Zwiększono szansę na otrzymanie/drop przedmiotu kończącego Quest na SND *
Przeniesiono NomadKing'a z mapy GraveDesert na mapę Mongchon *
Zwiększono ilość mobów na mapie Mongchon o 100% *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Zwiększono szansę na otrzymanie/drop przedmiotu kończącego Quest na SND *
Przeniesiono NomadKing'a z mapy GraveDesert na mapę Mongchon *
Zwiększono ilość mobów na mapie Mongchon o 100% *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
23.04.2019r.
Zamieniono statystyki acc/agl na hpr/mpr na NobleNecklace *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Zamieniono statystyki acc/agl na hpr/mpr na NobleNecklace *
*Zmiany będą widoczne po restarcie
Re: Zmiany Empire Revolution
2.05.2019r.
Niektóre obszary pustynne są przeludnione, inne świecą pustkami - zatem małe zmiany i po restarcie zobaczymy co dalej:
Zmniejszono ilość mobów na GraveDesert o 15%
Lekko zmniejszono procentowy stosunek ElderNomadów i Cactusów do innych mobów na GraveDesert
Zwiększono ilość mobów w Mongchon o 100%
Zmiany skalowania obrażeń na lokacjach do expa Tao mające na celu m.in. zwiększenie znaczenia itemów/spirit/taoist drugów, ale bez znaczących zmian w szybkości expienia. Wpływ/wielkość wprowadzonych zmian na rozgrywkę będzie jeszcze odpowiednio przetestowany po restarcie.
Zwiększono ilość mobów na Asshai o 20%
Przyspieszono czas respu mobów na Asshai o 3min
Dodano do dropu mobów na Asshai BundleHolyTalisman(XL)
Zwiększono odporność mobów na Asshai na Holy -5 -> -4
Zmniejszono MR mobów na Asshai o 5
Zwiększono odporność mobów na ShadowLabirynth na Dark -5 -> -4 (z pominięciem Banshee)
Zmniejszono MR mobów na ShadowLabirynth o 5 (z pominięciem Banshee)
Wycofujemy zbędny drop słabszych potów na lokacji WarriorPlanet i lekko zwiększamy drop potów Extra
Usunięto poty mega HP z dropu mobów na WarriorPlanet
Zwiększono szansę dropu potów extra HP na WarriorPlanet o 33%
Zmniejszamy nieco zagęszczenie mobów w MinoTemple. Oj było tam gęsto.
Zmniejszono ilość mobów na ostatnim F przed KR MinoTemple o 20%
Przemytnik w pokoju gildiowym posiadaczy miasta Sabuk wprowadza małą obniżkę
Zmniejszono koszt zakupu pakietu 10x TownTeleport z 200k na 150k
^Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie^
Niektóre obszary pustynne są przeludnione, inne świecą pustkami - zatem małe zmiany i po restarcie zobaczymy co dalej:
Zmniejszono ilość mobów na GraveDesert o 15%
Lekko zmniejszono procentowy stosunek ElderNomadów i Cactusów do innych mobów na GraveDesert
Zwiększono ilość mobów w Mongchon o 100%
Zmiany skalowania obrażeń na lokacjach do expa Tao mające na celu m.in. zwiększenie znaczenia itemów/spirit/taoist drugów, ale bez znaczących zmian w szybkości expienia. Wpływ/wielkość wprowadzonych zmian na rozgrywkę będzie jeszcze odpowiednio przetestowany po restarcie.
Zwiększono ilość mobów na Asshai o 20%
Przyspieszono czas respu mobów na Asshai o 3min
Dodano do dropu mobów na Asshai BundleHolyTalisman(XL)
Zwiększono odporność mobów na Asshai na Holy -5 -> -4
Zmniejszono MR mobów na Asshai o 5
Zwiększono odporność mobów na ShadowLabirynth na Dark -5 -> -4 (z pominięciem Banshee)
Zmniejszono MR mobów na ShadowLabirynth o 5 (z pominięciem Banshee)
Wycofujemy zbędny drop słabszych potów na lokacji WarriorPlanet i lekko zwiększamy drop potów Extra
Usunięto poty mega HP z dropu mobów na WarriorPlanet
Zwiększono szansę dropu potów extra HP na WarriorPlanet o 33%
Zmniejszamy nieco zagęszczenie mobów w MinoTemple. Oj było tam gęsto.
Zmniejszono ilość mobów na ostatnim F przed KR MinoTemple o 20%
Przemytnik w pokoju gildiowym posiadaczy miasta Sabuk wprowadza małą obniżkę
Zmniejszono koszt zakupu pakietu 10x TownTeleport z 200k na 150k
^Powyższe zmiany będą widoczne po restarcie^